Witam Nowy Rok 2017! #Barcelona

19:38

Z małym opóźnieniem witam na blogu Nowy Rok. 2017 to będzie czas zmian oraz osiągania nowych celów oraz postanowień. Nie zawaham się postawić stwierdzenia, że to będzie MÓJ rok, głęboko wierze, że tak będzie. Mam nadzieję, że się nie pomylę, a jakiekolwiek przeciwności losu pokonam z podniesioną głową. Nie będzie to łatwy rok, ale napewno będzie to dla mnie ważny czas. Dlatego już początek roku zaczęłam ładując pozytywnie baterie tak jak lubię najbardziej, czyli daleko od domu, będąc w podróży. Nowy Rok przywitałam w słonecznej Hiszpanii na plaży jednego z miast, które już kilka lat temu skradło moje serce, czyli w gorącej Barcelonie. Tak, było naprawdę gorąco porównując pogodę do tej jaka aktualnie panuje u nas w kraju.

Plaża Barceloneta, najsłynniejsza, jedna z największych plaż i najbardziej obleganych w Barcelonie. Podczas wakacji oraz okresu urlopowego plaża jest naprawdę bardo zatłoczona, ale nie oznacza to, że będziemy się ta nudzić, każdy znajdzie tam coś dla siebie. Możemy aktywnie spędzić czas uprawiając różnego rodzaju sporty tj. siatkówka plażowa, możemy zrelaksować się na plaży oraz popływać w cieplutkim morzu śródziemnych lub posiedzieć w lokalnych barach, klubach czy też restauracjach.
Tym razem temperatura nie pozwoliła nam popływać w morzu, ale nie przeszkodziła nam również, aby przywitać ten Nowy Rok śniadaniem na plaży. Grudzień w Barcelonie jest ciepły, mieszkańcy tego regionu naprawdę nie mają na co narzekać, jak dla mnie idealna temperatura w zimie, taką zimę to ja lubię. Termometry codziennie przekraczały ponad 10 stopni, a dzięki palącemu słoneczku odczucie ciepła robiło wrażenie, że jest ponad 20 stopni. Nie tracąc czasu w noworoczny poranek zebraliśmy się wcześnie z domu, przygotowaliśmy kanapki i pojechaliśmy w kierunku Barcelonety, aby nacieszyć się ciepłem, szumem morza i po prostu miło spędzić ten czas. Było idealnie!
Życzę Wszystkim, aby ten Nowy Rok 2017 był dla Was wyjątkowy, abyście spełnili wszystkie wasze noworoczne postanowienia, a przede wszystkim abyście nie tracili motywacji i pracowali nad pozytywnym nastawieniem do życia, abyście cieszyli się z każdych drobiazgów i nie zapominali o swoich bliskich oraz okazywaniu im uczuć, abyście po prostu pamiętali i znaleźli wolną chwile dla tych, którzy są dla Was ważni!!! Nie byłabym sobą jakbym nie życzyła Wam cudownych podróży, bo nie ma nic piękniejszego jak poznawanie świata! I nie ważne czy to będzie wyjazd na kraniec świata czy krótki weekendowy wypad, znajdźcie czas dla siebie i krótką podróż, wsiądźcie w auto, autobus lub pociąg i jedźcie tam gdzie Was nogi poniosą. Cudownego Nowego Roku! Ciekawa jestem jak Wy przywitaliście rok 2017?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe