Wiosenna stylizacja zimą? Jeśli tak, to tylko w Barcelonie

22:48

Kto śledzi mnie na Instagramie i tutaj na blogu, wie że Nowy Rok świętowałam w Barcelonie, gdzie nie mogłam sobie wymarzyć lepszej pogody, dlatego w środku tej mroźnej zimy mam dla Was wczesno wiosenną stylizację, z moim ulubionym w tym sezonie karmelowym płaszczem, który już Wam przedstawiałam w jednym z poprzednich wpisów, napewno jeszcze kilka razy pojawi się na blogu, ponieważ był główną częścią mojej codziennej garderoby podczas pobytu w stolicy Katalonii. Sprawdził się idealnie podczas tych nie za niskich oraz nie za wysokich temperatur. Tym razem połączyłam go z klasycznymi czarnymi spodniami, a ponieważ było naprawdę ciepło do spodni wybrałam białą koszulę z krótkim rękawem w kwieciste wzory, które stylem kojarzą mi się z naszymi słowiańskimi strojami. Do tego wygodne mokasyny, które swoim kolorem nadały nonszalancji całej stylizacji, bo jak wiecie nie lubię w swoich strojach nudy, no może od czasu do czasu. Ciekawa jestem czy podoba się Wam takie połączenie? Piszcie co sądzicie?!

Cały look TOTAL ZARA

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe