Barcelona 16:17

14:19





Wreszcie udało mi się znaleść trochę czasu co prawda późną nocą, ale co tam, jak coś sprawia przyjemność to godziny się nie liczą i w końcu zmontowałam nowy film, tym razem z ostatniego pobytu w Barcelonie. Był to niesamowity wyjazd idealny na pożegnanie starego roku 2016 i przywitanie nowego 2017, który zapowiada się bardzo szczególnie! 
To był mój drugi raz w Barcelonie i ogólnie w Hiszpanii, ale nie ostatni w tym roku, ponieważ już za 3 miesiące ruszam w kolejną podróż lecz tym razem po raz pierwszy na hiszpańską wyspę. Już nie mogę się doczekać, napewno pojawi się również film z tej wyprawy, ponieważ w tym roku mam zamiar skupić się na tego typu filmach. Sprawia mi to naprawdę wiele frajdy i satysfakcji, jedynie brakuje mi jeszcze kilka odpowiednich sprzętów i narzędzi, ale wszystko w swoim czasie. Narazie się uczę. Może macie dla mnie jakieś porady? Czy wiecie może jak to jest z blokowaniem, nie których filmów przez SME? Od czego to zależy? Wszystkie materiały oprócz muzyki są mojego autorstwa, a nie które filmy w pewnych krajach nie działają. Będę wdzięczna za każdą informację.
Tym czasem zapraszam Was do obejrzenia mojego najnowszego filmu i koniecznie piszcie co sądzicie?!
Pozdrawiam i miłego weekendu!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe