City Casual Outfit #Barcelona

14:40

W tym poście mam dla Was moją casualową stylizację, idealną na zwiedzanie miasta. Ostatnie dni starego roku oraz początek nowego roku spędziłam w Barcelonie, gdzie zima nie jest taka zła. Temperatura przekraczały codziennie ponad 10 stopni i do tego ciepłe słoneczko sprawiało, że aż chce się żyć, taką zimę to ja mogę mieć, najchętniej bym stamtąd wcale nie wracała, no może dopiero na wiosnę gdy już i u Nas zrobi się wystarczająco ciepło. Lubię śnieg, nie powiem, ale zdecydowanie wole ciepełko, bo jestem mega zmarzluchem. Podczas pierwszego dnia pobytu w Barcelonie nie wiedziałam co tu na siebie zarzucić, żeby nie zmarznąć, a zarazem żeby było wygodnie i luźno na zwiedzanie. Dlatego postawiłam na klasykę, czyli proste (moje ulubione zresztą) jeansy, czarny klasyczny golf, który nadał stylizacji charakteru i idealnie skomponował się z karmelowym eleganckim płaszczem, do tego wybrałam wygodne sneakersy, które sprawiły, że cały outfit był nieco sportowy, ale oryginalny. Zrobiliśmy w tym dniu ponad 18 km na piechotę, więc wygodne obuwie to podstawa. A czy zmarzłam? Absolutnie nie, wręcz nawet było mi za ciepło. Jak Wam się podoba taka stylizacja? Co sądzicie o połączeniu elegancji ze sportowymi dodatkami? Hot or Not?

Płaszcz - ZARA Golf - ZARA Jeansy - LEVIS Sneakersy - REEBOK Classic Torebka - MOHITO Fashion Pasek - H&M

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe