Dubaj 2015

20:25





Wreszcie odrobiłam zaległe zadanie domowe, o jakieś 1,5 roku za późno, ale lepiej późno niż wcale. Tak niestety jest jeśli przez własną głupotę skasuje się cały prawie materiał filmowy. Dlatego jest to niestety jeden z gorszych filmów, ponieważ to były dopiero moje początki z moją lustrzanką oraz GoPro i doszłam do wniosku, że naprawdę najwyższy czas zainwestować w konkretny sprzęt, także proszę Was o  pomoc w co powinnam zainwestować? Jakich marek sprzęty polecacie? Obecnie jestem na etapie szukania Gimbala do GoPro i nie wiem na jaki się zdecydować i czy kupić także do lustrzanki, a jeśli tak to jaki? Także piszcie proszę w komentarzach, a tym czasem zapraszam do obejrzenia mojej podróży z 2015 na Bliski Wschód, to była cudowna wyprawa. W archiwum z 2015 roku znajdziecie fotorelację, zapraszam tych, którzy planują w tym roku wybrać się do Emiratów. 
Miłego wieczoru Kochani!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe