Witamy magiczny czas #Hello Magical December

18:47

Co prawda czas adwentu zaczął się już prawie tydzień temu, ale to właśnie dzisiaj pierwszy dzień magicznego miesiąca, tego wyjątkowego w roku, na który wszyscy z utęsknieniem czekamy. To, że nie przepadam za zimą wiedzą wszyscy, którzy mnie znają, ale uwielbiam czas adwentu oraz ten magiczny czas świąt, to właśnie ten okres pozwala mi przetrwać resztę zimy. Całe te świąteczne przygotowania, dekorowanie mieszkania, kupowanie prezentów najbliższym, pieczenie pierników, jarmarki bożonarodzeniowe oraz unoszący się zapach cynamonu, pomarańczy i grzańca to jest to za co uwielbiam grudzień. Poza tym długie wieczory, które możemy poświęcać na chwilę przemyśleń, kiedy możemy trochę zwolnić w codziennym biegu wszelkich obowiązków, aby zastanowić się przez chwilę co tak naprawdę jest w życiu ważne, aby docenić to co mamy i przy okazji wyznać naszym bliskim, że cieszymy się, iż są przy nas, nie koniecznie może dosłownie przy nas, bo wielu z Nas ma swoje życie, ale świadomość, że gdzieś tam nawet daleko jest ktoś kto o nas na codzień pamięta jest bardzo podbudowujące! Dlatego warto o tym sobie na wzajem przypominać, nie tylko w okresie świąt, ale jak najczęściej. Bo tak naprawdę co jest w życiu ważniejsze od naszej rodziny i od tych, których kochamy i którzy nas kochają?! Nie ma nic cenniejszego!!! Aura świąt zawsze mnie bardzo rozczula i czuję się bardzo sentymentalnie, ale lubię to uczucie i jest to jak najbardziej w pozytywnym tego słowa znaczeniu, nie użalam się lecz wspominam, pamiętam i jestem dumna. Dumna, że mam przy sobie tych wszystkich wspaniałych ludzi, których mam! Dlatego z utęsknieniem czekam na wyjazd do Polski, aby móc spędzić te święta w naszym tradycyjnym polskim klimacie z bliskimi u boku! A poniżej przedstawiam Wam mój własnej roboty wieniec adwentowy, kupiłam tylko sam wieniec, resztę dekoracji oraz świeczki dokupiłam osobno i wyszedł taki o to wieniec, jak Wam się podoba? Robicie sami wieńce czy wolicie kupić gotowy?

Kochani życzę Wam cudownego oraz spokojnego adwentu! Nie dajcie się pochłonąć świątecznej gorączce, znajdźcie czas dla siebie oraz swoich bliskich i wykorzystajcie go aby jeszcze bardziej się do siebie zbliżyć!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe