Winter Casual Look #It's cold outside

11:39

Co prawda atmosfera świątecznej gorączki jest gorąca, ale za oknem już coraz zimniej, a że nie lubię marznąć, na wczorajsze zakupy na mieście opatuliłam się od stóp do głów tak ciepło jak to tylko możliwe. Mój look, co niektórym może przypominać to jak wygląda Yeti, ale dla mnie najważniejszy jest komfort, wygoda i ciepło. Dlatego wybrałam najcieplejsze, ale zarazem najmniej kobiece buty jakie można założyć, co nie oznacza, że mi się nie podobają, wręcz uwielbiam je nosić zimą, bo są po prostu niezastąpione jeśli chodzi o trzymanie ciepła. Marka UGG Australia produkuje buty z garbowanej owczej skóry wywróconej włosiem do środka, runo wewnętrznej części buta odciąga od stóp wilgoć, zapewniając stopom komfort oraz regulując ich temperaturę. Jedynym dosyć istotnym minusem jest ich miękka podeszwa, co jest nie zbyt zdrowe dla stóp, dlatego nie polecam nosić ich za często, ale wiadomo, że taki luźny, casualowy look jest najbardziej wygodny, szczególnie na shoppingowy spacer po mieście. Kolejną ciepłą częścią mojej stylizacji jest kurtka ze sztucznego futra, która nazywam "miśkiem", ponieważ tak mi się skojarzyła no i wyglądam w niej jak jakiś misiek :) ale jest strasznie przyjemna w noszeniu no i wystarczająco ciepła. Do całości dobrałam basicowe szare jeansy oraz ciepły szary sweter i Casual Look gotowy. Jestem ciekawa jak Wam się podoba taka zimowa stylizacja na "miśka"?

Kurtka - STRADIVARIUS (stara kolekcja) Sweter - RESERVED Jeansy - ZARA Buty - UGG AUSTRALIA Torebka - MOHITO FASHION

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe