Pomysł na prezent? #desenio

21:29

Kolejna moja propozycja na prezent to plakat w delikatnej i ładnej ramie. Tutaj mam dla Was propozycje ze strony internetowej www.desenio.com, wybierając kraje Unii Europejskiej jest również możliwość wysyłki do polski. Na stronie znajdziemy naprawdę świetne propozycje posterów w każdym stylu, a więc zachęcam do odwiedzenia strony, można tutaj znaleźć wiele ciekawych propozycji. Wiele posterów dostępnych jest w różnych wymiarach i dodatkowo możemy wybrać sobie ramę w dowolnym kolorze. Na niektóre z plakatów są również promocje. Osobiście od dłuższego czasu szukałam mapę świata w formie plakatu, ale nic co znajdowałam w stacjonarnych sklepach nie było w moim guście, szukałam również w internecie, ale tam też nie do końca znalazłam to czego szukałam, aż natknęłam się przez przypadek na stronę DESENIO. Martwiłam się trochę jak z przesyłką, żeby plakat nie uległ zniszczeniu oraz sama rama, ale produkty są solidnie zapakowane i dodatkowo rama owinięta folią bąbelkową, dodatkowo przesyłka doszła w ciągu tygodnia, także nie mogę mieć zastrzeżeń, jedynie polecam Wam zajrzeć na ich stronę, a poniżej chwalę się swoim posterem.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe