Świąteczna Gorączka, czyli ostatni dzwonek aby kupić prezenty!

21:06

Święta zbliżają się wielkimi krokami, zostało dosłownie kilka dni do długowyczekiwanej Wigilii, a więc to ostatni dzwonek aby kupić ostatnie prezenty dla bliskich. Jak tam u Was sytuacja wygląda? Prezenty zakupione i zapakowane? Jeśli wciąż jeszcze brakuje Wam kilku to mam jeszcze dla Was ostatnich kilka propozycji, na które ja postawiłam w tym roku. Mam nadzieję, że przed Wigilią nikt z moich bliskich nie zobaczy tego wpisu, bo wtedy nici z niespodzianki. A jeśli ktoś z moich to czyta, to chociaż udajcie zaskoczonych przy rozpakowywaniu :p Ale liczę, że będą tak zabiegani, że nie będą mieli czasu tutaj zajrzeć.

A więc oto kilka moich propozycji. Dla siostry, mamy lub przyjaciółki może być coś z kosmetyków, zawsze się sprawdzają oraz przydadzą, nie koniecznie musi być coś do pielęgnacji ciała, możemy postawić na kosmetyki lub akcesoria do makijażu. Polecam Wam zajrzeć do Tk-Maxx, znajdziemy tam wiele ciekawych produktów, np. bardzo fajne pędzle do makijażu z włosia naturalnego oraz wiele rodzajów paletek cieni do powiek, wszystko w bardzo korzystnych cenach. Możemy też zrobić prezent na wesoło kupując świąteczny sweter, skarpetki, szal lub piżamę. Jeśli ktoś ma poczucie humoru i lubi tego typu prezenty, napewno się ucieszy.
Oryginalnym pomysłem może być zakup sztućców, kompletu talerzy, filiżanek, czy też kieliszków do wina lub innych akcesoriów do domu typu świece lub olejki zapachowe, oczwywiście jeśli wiemy co nasi bliscy lubią i znamy trochę ich styl oraz gust inaczej taki prezent może wylądować gdzieś głęboko w szafie, a szkoda by było jakby tak się stało. Oczywiście możemy również postawić na klasyczne prezenty typu biżuteria, możemy także postawić na drobne kobiece akcesoria typu portfel, etui na dokumenty lub torebka, kopertówka. Pomysłów jest od groma.
Mam nadzieję, że trochę Wam pomogłam. Zdaję sobie sprawę jak kłopotliwe może być znalezienie odpowiedniego podarunku dla naszych bliskich. Co roku przeraża mnie ta myśl, ale jak sobie poukładam w głowie co kto z moich bliskich lubi, to wcale zakup odpowiedniego prezentu nie jest taki trudny i wtedy wręcz mam mega frajdę podczas zakupów świątecznych nie mówiąc już o ich pakowaniu. Czy moje prezenty są zawsze trafione? Tego do końca nie wiem, mam cichą nadzieje, że tak. Powodzenia Wam jeszcze życzę podczas poszukiwań!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe