#Christmas Gifts, czyli kilka pomysłów na świąteczne prezenty dla bliskich

20:35

Coraz bliżej święta, świąteczna gorączka już się zaczęła i każdy zapewne zaprząta sobie myśli czym obdarować naszych bliskich?! Co roku ten sam problem, choć pomysłów wiele, a w galeriach aż roi się od zachęcających do zakupu wystaw. Poniżej przedstawiam kilka moich propozycji, są to prezenty, które ja otrzymałam od swoich bliskich na urodziny i które wręcz okazały się strzałem w dziesiątkę, zawsze wzruszam się w takiej chwili i jestem mega zaskoczona jak moi bliscy dobrze mnie znają. Wzruszający moment podczas rozpakowywania takiego podarunku ponieważ dla mnie to również znak jak naszym bliskim musi na nas zależeć, skoro starają się nas uszczęśliwić. Dlatego przy wyborze prezentów kieruję się przede wszystkim tym czym obdarowywane przeze mnie bliskie mi osoby się interesują, co lubią i o czym marzą, a potem staram się w jakimś stopniu spełnić ich pragnienia. Na pozór jest to bardzo proste, w ciągu całego roku podczas spotkań, wspólnych wyjazdów, imprez itp. wpadają mi do głowy różne pomysły, które mogę potem wykorzystać jako niezły pomysł na prezent, czy to urodzinowy czy świąteczny.

Pomysłów jest naprawdę wiele, o to kilka moich propozycji. 1. Obag, to włoska firma Obag Factory by fullspot tworząca innowacyjne produkty w świecie mody i pozwalająca nam na ich personalizację oferując klientom możliwość współtworzenia oraz decydowania o ich ostatecznym wyglądzie. Produkty cechuję doskonała jakość wykonania oraz to, że można wymieniać i łączyć elementy, tak aby w efekcie produkt idealnie pasował do okazji i wyrażał nasz indywidualny styl. W asortymencie firmy znajdziemy torebki mniejsze i większe, okulary oraz zegarki i branzoletki. Polecam zajrzeć na polską stronę firmy www.obagstore.pl napewno nie jedna z Was znajdzie tam coś dla siebie i bliskiej Wam osoby. Osobiście od dłuższego czasu odkładałam zakup torebki Obag, aż w końcu bliscy mojemu sercu obdarowali mnie takową w prezencie. Nareszcie mam swoją Obag. Radość nieziemska!
2. Kosmetyki, to zawsze dobry pomysł na prezent. Czy to do makijażu czy do pięlęgnacji, osobiśCie uwielbiam zostawać obdarowywana tego typu podarunkami. Uwielbiam testować wszelkiego rodzaju nowości poza tym z kosmetykami jak z butami, nigdy za wiele.
3. Karty podarunkowe. To również świetna alternatywa, gdy nie chcemy aby nasz prezent nie został trafiony po prostu zdecydujmy się na tego typu kartę podarunkową, a wtedy obdarowywana osoba sama może zdecydować się na konkretną rzecz. Jest to już mniej zaskakujący prezent, ale za to praktyczny. Możemy kupić kartę do jakiegokolwiek sklepu, czy to z ciuchami, czy do drogerii, do sklepu z akcesoriami, do księgarni czy do kina, może być też jakieś SPA lub studio kosmetyczne, możliwości jest naprawdę wiele. W moim przypadku zawsze sprawdza się karta do ZARY, mojej ulubionej sieciówki, w której zawsze coś dla siebie znajdę.
4. Dobra książka, album fotograficzny, kalendarz lub planer. Tego typu prezenty również świetnie się sprawdzają i są bardzo praktyczne. W internecie znajdziemy pełno stron, z naprawdę świetnym asortymentem, chociaż ja osobiście uwielbiam nasz niezastąpiony EMPIK, gdzie znajdę zazwyczaj wszystko czego potrzebuję. Ulubione książki, przewodniki lub albumy, oraz kalendarze i planery, dla każdego coś się znajdzie. A nie zapominajmy, że książka zawsze będzie dobrym i mile widzianym prezentem.
5. Album fotograficzny, kalendarz z osobistymi zdjęciami. Jak już pisałam w poście z moich 30-tych urodzin, największą radość sprawił mi album z moimi zdjęciami w najlepszych momentach mojego życia. Uważam tego typu prezent za jedną z najpiękniejszych pamiątek, która naprawdę wzrusza i przypomina nam o tym ile wspaniałych chwil przeżyliśmy, a zrobiony własnoręcznie świadczy, że to prezent naprawdę od serca. W dobie dzisiejszej technologi, smartphonów, tabletów i laptopów, pomału zanika tradycja wywoływania zdjęć, wolimy kupić dodatkowy dysk i zgrać wszystkie zdjęcia, ale co jak nam taki dysk lub smartphone padnie? Nie raz już widziałam jak ktoś ze znajomych łapał się za głowę z żalem, że utracił bezpowrotnie wszystkie zdjęcia. Wiem jak to potrafi zaboleć. Dlatego nieustannie jestem wierna tej tradycji i staram się regularnie wywoływać zdjęcia dla mnie i dla moich bliskich i to w różnych formach.
Mam nadzieję, że troszeczkę Wam pomogłam i zainspirowałam co do wyboru prezentów świątecznych. Macie już ten problem z głowy czy dopiero szukacie podarunków? Ja zawsze lubię już wcześniej ogarnąć temat prezentów, poza tym gdy nadchodzi grudzień, to nie umiem się oprzeć przygotowaniom świątecznym.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Przydatne podpowiedzi! Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście takie okazje są na pewno bardzo ważne i ja muszę dodać, że jeśli chodzi o prezenty na komunię to również zawsze coś ciekawego można znaleźć. Ja je zamawiałam w https://zamowprezent.pl/uroczystosci/prezenty-na-komunie i najchętniej jeszcze wzięłabym coś więcej.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe