New for Make Up #Smashbox & Makeup Revolution

11:12

Kolejnych kilka nowości w mojej kosmetyczce ulubionej ostatnio marki Revolution oraz zdecydowanie moja ulubiona i najlepsza paletka cieni do powiek jaką do tej pory miałam, postawiła poprzeczkę firmie NAKED i to bardzo wysoko! Kto czytał mój wpis o konturowaniu twarzy rozświetlaczem wie, że ma do nich mega słabość i wciąż najchętniej bym testowała nowe, a więc będą jakiś czas temu w Rosmmanie nie mogłam przejść obojętnie obok rozświetlacza w formie serduszka Blushing Triple Baked Blusher Hearts firmy Makeup Revolution. To potrójny rozświetlacz, który daje naturalny efekt muśnięcia twarzy słońcem, zawiera drobinki, które jak dla mnie cudownie rozświetlają i dopełniają makijaż. Jak dla mnie produkt dobrej jakości w przystępnej cenie. Utrzymuje się na twarzy przez cały dzień, przetestowałam już nie raz.

Kolejny produkt tej marki na jaki padło to oczywiście szminka w płynie I Heart Makeup, Lip Lava w kolorze Molten Chocolate, pomadka zawiera witaminę E dzięki, której nawilża i odżywia usta oraz nadaje ustom intensywnego koloru. Jedyny minus jak dla mnie to dozownik jaki posiada, zdecydowanie wolę nakładać szminkę pędzelkiem, ale kolor jest za to jest świetny i wygląda idealnie na ustach, pomadka nie wysusza ust i utrzymuje się wystarczająco długo pod warunkiem, że nic nie będziemy jeść :P
A na koniec bestseller ostatniego miesiąca jeśli chodzi o kosmetyki do makijażu! Czyli paletka cieni Smashbox, Full Exposure. To uniwersalna paletka z neutralnymi kolorami, 14 odcieni z typu "Must Have" od cielistych przez rozświetlające aż po czerń, które są mega trwałe, a po użyciu tych rozświetlających na mokro, efekt po prostu powala. Jedyny minus, że trzeba trochę się namęczyć aby nałożyć cienie na sucho, pomimo ich aksamitnej konsystencji trochę ci są słabo napigmentowane tutaj plus jednak dla NAKED. Najbardziej cieszę się, że wreszcie mogę tworzyć idealnie rozświetlające makijaże, malowałabym się nimi w każdej wolnej chwili bawiąc się kolorami hihi. Dodatkowym atutem jest ulotka dołączona do paletki, na której przedstawionych zostało 6 różnych kształtów oka i dla każdego z nich porady wykonania makijażu, a więc dla mnie amatorki idealnie.
A co u Was nowego w kosmetyczkach? Co polecacie na świąteczny makijaż? Ja będę kombinować z paletką Smashbox.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe