30 lat minęło! #The beginning of a new adventure

19:21

"The beginning of a new adventure" tym właśnie mottem zaczynam kolejny etap mojego życia. Zbliżający się wielkimi krokami Nowy Rok, zapowiada trochę zmian w moim życiu, przede wszystkim stanę się żoną, zacznę budować własną rodzinę, nie będę już tylko odpowiedzialna za swoje życie i swoje decyzje. Ślub to chyba jedno z tych najważniejszych wydarzeń zbliżającego się Nowego Roku, poza tym kolejne podróże, kolejne nowe miejsca do odkrycia, nowe doświadczenia i emocje z tym związane, wprost już nie mogę się doczekać co przyniesie kolejny rok, ale wiem, że będzie to mój rok! Tak sobie postanowiłam i wierzę, że będzie wyjątkowy, wyjątkowy w pozytywnym znaczeniu tego słowa! Rok 2016 dobiega końca i kończy się dla mnie nowym początkiem. 24 listopada skończyłam 30-lat i w pewnym sensie zaczął się dla mnie jakiś innego rodzaju nowy etap. Kiedyś obawiałam się bardzo tego wieku. Mając dwadzieścia kilka lat, myślałam sobie, że jak będę miała 30-stkę to będę stara, ale co to właściwie znaczy? Co znaczy starość? Fakt, tego nie unikniemy, codziennie jesteśmy starsi, ale również bogatsi! Bogatsi o nowe doświadczenia, o wiedzę, o uczucia itd. można by tak wymieniać i wymieniać. Nie powiem, ostatnie dni moją głowę zaprzątały różne myśli i różne pytania, ale koniec końców wniosek jest taki, że niezmiernie się cieszę, że jestem w tym miejscu, w którym jestem oraz w odpowiednim czasie! Ostatnie lata mojego życia to najlepszy czas jaki dotąd przeżyłam, no... pomijając kilka drobnych faktów i wydarzeń, które potrafią człowieka nieźle zdołować, ale na szczęście czas leczy rany. Lecz nie tylko czas, dla mnie najważniejsze jest moje otoczenie oraz ludzie jakimi się otaczam, bo bez tego nie byłabym na tyle szczęśliwa i nie dałabym rady przetrwać gorszych chwil,a tych miłych nie miałabym z kim dzielić. To dzięki moim bliskim, rodzinie i przyjaciołom mogę zawdzięczać to na jakim etapie swojego życia teraz jestem, to co osiągnęłam, a przede wszystkim, że czuję się szczęśliwa oraz spełniona. I dlatego nie uważam, że 30-tka zabiera mi kolejny rok życia i sprawia, że czuję się staro i że już bliżej niż dalej hehe. Absolutnie NIE, teraz czuję, że żyję i wiem, że chcę od życia jeszcze więcej i mam zamiar czerpać z niego tyle ile się da! Nigdy wcześniej nie czułam się tak jak teraz, pewna siebie i zdecydowana. Nie cofnęłabym czasu i nie chciałabym być młodsza nawet o dzień. Mam cudowne wspomnienia, przeżyłam wiele lepszych oraz gorszych chwil i wszystkie mnie czegoś nauczyły, dały siłę aby walczyć o swoje, a przede wszystkim uwierzyć we własne możliwości. Był czas wzlotów i upadków, ale wiara we własne siły (moja własna oraz bliskich) nigdy nie pozwoliła mi się złamać, może na chwilę czasem pozwalam sobie na moment załamania, ale potem wstaje i idę dalej. Życie mija tak szybko, czas leci nie ubłaganie, a świat w koło Nas jest tak cudowny, że szkoda marnować czas na zastanawianie się nad rzeczami, które minęły i nigdy nie wrócą. Moim priorytetem jest iść zawsze do przodu, nie oglądając się za siebie, kochać jeszcze bardziej tych, którzy są przy Nas i brać od życia to co najlepsze, czyli spełniać swoje marzenia. Nawet jeśli nie zawsze uda się osiągnąć cel, pamiętajmy że nie zawsze osiągnięcie go jest najważniejsze, czasem ważne jest to czego nauczymy się po drodze! To tak, krótko z pamiętnika 30-latki hihi! A poniżej kilka zdjęć z imprezy - niespodzianki, jaką przygotowali mi boi bliscy!

Ten wieczór wzbudził we mnie wiele emocji, kolejne niezapomniane przeżycie! Ci co mnie znają wiedzą, że interesuję się fotografią i wprost kocham zdjęcia i to właśnie album z moimi najlepszymi chwilami jeszcze przed 30-tką wzbudził we mnie niesamowite emocje, wzruszenie oraz mega dawkę śmiechu. Najlepszy prezent EVER! Nie ma dla mnie piękniejszej pamiątki niż fotografia, dlatego też piszę tego bloga, ponieważ nie zdołam wywołać wszystkich tych zdjęć.
Kilka fotek z trochę innej strony jakiej mnie znacie. A czy są tutaj wśród czytelniczek jakieś 30-stki? Będzie mi miło jeśli, któraś w Was zechce podzielić się ze mną swoimi wrażeniami urodzinowymi. A może, któraś z Was dopiero zbliża się do tej okrągłej rocznicy? Piszcie w komentarzach chętnie poczytam o Waszych emocjach związanych z tym wyjątkowym wiekiem. Pozdrawiam serdecznie!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe