Sweater Weather #Ciepły sweter

22:03

Nie ma nic lepszego i cieplejszego niż wielki, ciepły sweter w jesienno - zimowe dni. Jestem mega zmarzluchem i nie cierpię marznąć, dlatego w okresie zimy opatulam się najlepiej jak to mówią od stóp do głów. Dlatego tak bardzo lubię ogromniaste, szerokie swetry. W tym sezonie, modne są lekko przykrótkie szerokie swetry i ja również znalazłam swój idealny model w odcieniu karmelowym, który sprawdzi się pod każdym płaszczem, parką czy też kurtką. Świetnie prezentują się tego typu swetry z długimi białymi, klasycznymi koszulami, mam już kilka pomysłów z czym i jak mogłabym połączyć mój nowy zakup, a więc Stay Tuned, postaram się zrobić zdjęcia w jeszcze innych odsłonach, jeśli będziecie zainteresowane?! Na poniżej na zdjęciach zestawiłam sweter z klasycznymi ciemnymi jeansami, czarną kurtką oraz czarnymi butami w stylu biker, jak Wam się podoba? Zostawiam Was ze zdjęciami. Piszcie proszę jak Wam się podoba taki zestaw?

Sweter - H&M Jeansy - ZARA Biała koszula - ZARA Kurtka - H&M (stara kolekcja) Buty - Andrea Sabatoni Torebka - Mohito

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Olu jak zwykle z klasą i bez zbędnej przesady :) Idealnie wpasowujesz się tą stylizacją w przepiękne bawarskie Alpy :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe