Trick or Treat? #Happy Halloween

19:09

Halloween, czyli zwyczaj związany z maskaradą, który odnosi się do święta zmarłych, obchodzony w wielu krajach właśnie 31 października, dzień przed dniem Wszystkich Świętych. Zwyczaj, który jednym kojarzy się z kultem diabła drugim z dobrą zabawą, okazją do zorganizowania imprezy tematycznej, przybrania jednej z mrocznej postaci. Co roku coraz bardziej modniejsze staje się przebieranie, dziewczyny wymyślają różne, różniste makijaże i prezentują swój talent stylistyczny. Zdecydowanie jestem za tą drugą opcją i po prostu dobrą zabawą.

Dlatego już drugi rok z rzędu zorganizowałam u siebie imprezę Halloweenową. Nic wielkiego, zwyczajna domówka w gronie bliskich w nieco niezwyczajnym, bardziej mrocznym klimacie. Oczywiście tradycją stało się również drążenie dyni, każdy miał za zadanie wybrać sobie motyw i wydrążyć swoja dynię halloweenową. Uwielbiam takie wieczory, śmiechu i ubaw po pachy, zabawa świetna! Ja w tym roku wydrążyłam drzewo rodem z bajki o Królewnie Śnieżce, a po obu stronach drzewa nagrobki, czy wyszło strasznie, osądźcie sami. Nocą efekt jest całkiem niezły.
Naturalnie dynie robiły nam za idealne halloweenowe dekoracje, dodatkowo wykorzystałam dekoracje z zeszłego roku i znowu wyszło świetnie. Tego typu dekoracje dostaniecie wszędzie w internecie, wystarczy wpisać w google "dekoracje halloween" a wyskoczą przeróżne adresy sklepów internetowych, gdzie możemy zamówić dane gadżety. Ja swoje kupowałam w Rosmmanie, oraz w sklepach stacjonarnych typu "wszystko za 1 EUR". Wiele rzeczy możemy również zrobić sami, wystarczy trochę wyobraźni, odrobina kreatywności oraz czasu i można stworzyć naprawdę fajne rzeczy, a pomysłów w internecie znajdziemy masę, polecam zajrzeć na PINTEREST. Ja w tym roku niestety nie miałam czasu aby samemu coś stworzyć, więc użyłam tylko rzeczy z zeszłorocznej imprezy, zobaczcie sami jak to u Nas wygląda:
Na domówce, ważne są również przekąski, w tamtym roku piekłyśmy z koleżankami ciasteczka w kształcie palców oraz szponów, wyszyły naprawdę świetnie lecz w tym roku zabrakło czasu na diaboliczne przekąski i na stole królowały standardowe tortilki, niezastąpiona mozzarella oraz słone przekąski typu chipsy, nachosy i paluszki, nie mogło zabraknąć również owoców oraz deski z serami i wędlinami. Do tego drinki z oczami (żelki typu haribo, TROLI edycja na Halloween) i voila domowe Party Halloweenowe czas zacząć.
A Wy jak spędzacie tegoroczne Halloween? W swoim gronie czy wolicie bardziej klubowe klimaty? Obchodzicie tą tradycję czy jest Wam obojętna? Jestem ciekawa jakie jest Wasze zdanie na ten temat. Piszcie w komentarzach, a tymczasem życzę Wam HAPPY-SCARY HALLOWEEN!!!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe