September Memory #Hochiss Peak 2299m

17:42

Ten wpis miałam opublikować jeszcze we wrześniu, ale trochę byłam zaganiana i nawet nie wiem kiedy wrzesień dobiegł końca, ani się nie obejrzałam a tu już październik. W każdym bądź razie dzisiaj relacja i wspomnienie z wyprawy na najwyższy szczyt jaki do tej pory zdobyłam. Mowa tutaj o górze Hochiss, której wysokość to 2299m n.p.m. Szczyt ten leży u podnóża gór Rofan - Rofangebirge w Austrii, region Tyrol, którego jest najwyższym szczytem.

Z Monachium jedziemy autem w kierunku Garmisch-Partenkirchen autostradą A8, następnie kierujemy się na Tegernsee, a stamtąd na Achensee już w kierunku Austrii. Dojeżdżamy do Maurach uroczego miasteczka położonego tuż przy jeziorze Achensee, które jest obowiązkowym miejscem do zwiedzenia podczas pobytu w tutejszych Alpach. Samochód parkujemy tuż przy wyciągu Rofan Seilbahn, a stamtąd udajemy się już na piechotę szlakiem czerwonym nr. 401 w kierunku Mauritzalm, Almstueber, Berggasthof Rofan oraz Erfuerter Huette. Po ok. dwóch godzinach marszu docieramy tam gdzie dowiozła by nas gondola w kilka minut, ale radość i satysfakcja, że wspinamy się od samego dołu jest o wiele fajniejszym uczuciem. Tam robimy krótką przerwę aby dalej wyruszyć w kierunku naszego celu jakim był szczyt Hochiss. Stamtąd już mieliśmy maszerować ok 1,5 godziny, ale zajęło nam to dłużej, ponieważ niestety chyba ciśnienie mi już nie służyło na tej wysokości i ból głowy dał się we znaki, ale nie przeszkodziło mi to w zdobyciu mojego pierwszego dwutysięcznika. Jestem dumna i nieziemsko się cieszę, że po raz pierwszy w życiu stanęłam o własnych siłach i wsparciu ukochanej drugiej połówki, która mnie całą drogę motywowała na wyskości 2299 m. Niesamowite uczucie i radość no i niczego nie zastępujące widoki. Meeegaaa!!! Poniżeej kilka fotek, a w starszych postach lub na kanale You Tube znajdziecie film z naszej wyprawy. Zapraszam do oglądania oraz komentowania. Przyjemnej niedzieli Kochani!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe