Eleganckie stylizacje na wielkie wyjścia #Autumn Inspirations

09:42

Już za trzy dni nadejdzie astronomiczna jesień. Liczę na to, że będzie w miarę ciepła i złota, jak na jesień przystało. Liczę na piękną pogodę w nadchodzących dniach, ponieważ przede mną kilka ważnych imprez. Właśnie w Monachium zaczął się największy na świecie folkowy festyn oraz święto piwa jakim jest Oktoberfest! Liczę, że uda mi się porobić interesujące zdjęcia i może uda nawet mi się zrobić sesję w moim Dirndlu, czyli tradycyjnym bawarskim stroju, który uwielbiam. Kolejne ważne wydarzenie to ślub, spokojnie, nie mój... jeszcze :p Z tym wydarzeniem wiąże się wybranie idealnej sukienki, a nawet dwóch. Wybór jak na tą porę roku jest spory, przygotowałam dla Was kilka kolaży, do których wybrałam sukienki o klasycznych krojach, nieco ekstrawaganckie i podrasowane modnymi w tym sezonie dodatkami jakim np. są motywy kwiatów czy też futerka na sandałkach. Sami zobaczcie i oceńcie czy Wam się podoba. Wybrałybyście coś z tego dla siebie?

A na koniec moja ulubiona stylizacja! Te sandałki są obłędne!!! Pozdrawiam Kochani i miłego dnia!
All dress from ZARA and Top Shop Shoes - ZARA Bags - ZARA, Gucci, YSL, PRADA

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Te jasne szpileczki są obłędne! Zestaw nr 7 zachwycił mnie najbardziej. Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe