About last weekend #Friendship

19:42

Ostatni weekend spędziłam w Polsce i co najważniejsze mogłam spędzić trochę czasu z Kasią! Niestety dzieli Nas około 800 km, ale nie przeszkadza Nam to w tym, aby widywać się w miarę regularnie. Odległość wcale się nie liczy, liczy się to, że jak już się spotkamy to nie umiemy się nagadać i nacieszyć naszym towarzystwem. Jedyny minus, że czas wtedy leci jak szalony i ani się obejrzałam siedzę na kanapie sama i piszę tego posta. Co nie znaczy, że ze sobą nie rozmawiamy, ponieważ doba dzisiejszych social mediów umożliwia kontakt niemal zawsze i wszędzie. Największy plus internetu i jak nie jedyny :p Ten post dedykuje mojej Kasi - bratniej duszy, najlepszej przyjaciółce, od której wiele się uczę, która mnie zawsze motywuje do działania i choćby nie wiadomo co się działo zawsze we mnie wierzy i mnie wspiera. Bez takich osób przy boku nasza egzystencja nie miała by sensu.

A to my dwie stare ciotki - klotki! Enjoy!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe