Złota jesień #Casual Look

20:25

Dzisiaj w niedzielę zawitało słońce w Monachium, nareszcie! Ubiegły tydzień minął szaro, ponuro oraz deszczowo. Dlatego gdy po przebudzeniu zobaczyłam za oknem promienie słoneczne nie mogłam zrobić nic innego jak złapać za aparat i wykorzystać dobrą pogodę oraz światło aby zrobić kilka fotek mojej codziennej, idealnej na jesienne spacery po mieście stylizacji. Tym razem postawiłam na wygodę oraz wykorzystałam to, że słoneczko jeszcze mocno przygrzewało i założyłam moją ulubioną ramoneskę, lecz by nie dać się zwieść pogodzie ubrałam ciepły szary sweter oraz do tego owinęłam się jeszcze moim ciepłym szalem. Do tego ciemne, idealne na tą porę dżinsy oraz wygodne sneakersy i ciepły, wygodny na długie spacery strój gotowy. Sweter kupiłam w nowo otwartym RESERVED w Monachium i sprawdza się idealnie na chłodne dni.

Na dzisiejszy spacer wybraliśmy się do pobliskiego pałacu Nymphenburg, jest to dawna rezydencja Wittelsbachów w Monachium. Wraz z parkiem stanowi jednolite założenie pałacowo - parkowe, zajmujące pod względem architektonicznym jedno z pierwszych miejsc w Europie. Osobiście kojarzy mi się z Schoenbrunn w Wiedniu, ale nie przebija go, kto był w Wiedniu to wie o czym mówię. Jest to jednak jedno z ulubionych miejsc monachijczyków na weekendowe spacery zwłaszcza gdy dopisuje pogoda, dowodem na to są dzikie tłumy przechadzające się po parku, lecz park jest na tyle duży, że każdy znajdzie tutaj dla siebie skrawek zacisza gdzie można odpocząć od zgiełku miasta. Poniżej kilka zdjęć mojej stylizacji oraz parku. Jak Wam się podoba taka stylizacja?
Kurtka - Vero Moda (stara kolekcja) Sweter - RESERVED Jeansy - ZARA Sneakersy - REEBOK Classic Szal - H&M Torebka - Mohito Fashion Okulary - Ray Ban

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe