Jesienne Nowości w kosmetyczce #Paletka REVOLUTION

18:46

Czas na post z serii jesienne nowości kosmetyczne. Dawno nic w tym temacie nie było, a więc najwyższy czas. Chcę Wam przedstawić kilka nowości jakie w ostatnim czasie nabyłam i przedstawić Wam ich krótką recenzję oraz co osobiście o nich sądzę. Jak już pisałam we wcześniejszych postach tej jesieni opanowała mnie mania na fiolety w różnych ich odsłonach oraz odcieniach. Dlatego kupiłam paletkę cieni do powiek w odcieniach i fioletów firmy REVOLUTION paletka nr.3, kolejną nowością jest baza pod cienie firmy DAX Cosmetics oraz żel utwardzający do paznokci SECHE VITE. Do mojej kolekcji pędzli do makijażu również dołączyły dwa nowe pędzle mojej ulubionej marki ZOEVA.

1. REVOLUTION Redemption Palette ICONIC 3 O tej paletce czytałam wiele pozytywnych opinii, widziałam na You Tubie, że dziewczyny chwalą ją sobie, naoglądałam się Vlogów i postanowiłam się również w nią zaopatrzyć. Wahałam się nad jej zakupem, ale teraz nie żałuję tego zakupu i już rozumiem zachwyt nad tym produktem. Piękne odcienie różu oraz fioletu idealne na jesienny sezon. Paletka posiada matowe oraz brokatowe kolory, z których jesteśmy stworzyć makijaż na każdą okazję. Bardzo zaskoczyła mniej jakość produktu, cienie są bardzo trwałe, a co najważniejsze ani trochę nie osypują się podczas ich nakładania. Zdecydowanie polecam ten produkt. Plusem jest również spory wybór odcieni, jest kilka rodzajów paletek w różnych kolorach, więc napewno każda z Was znajdzie coś dla siebie. Widziałam, że z tej firmy są też paletki do konturowania, z różami oraz rozświetlaczami do twarzy. Macie jakieś doświadczenie z innymi produktami tej marki? Osobiście zastanawiam się nad paletką z rozświetlaczami, czy ktoś może ma i używa?
2. Utrwalająca baza pod cienie CASHMERE EYESHADOW BASE DAX Cosmetics. Od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem kupna jakiejś bazy pod cienie. Posiadam cienie różnych firm, od najtańszych do najdroższych, ale żadne z nich pomimo nawet dobrej jakości nie utrzymują się idealnie powyżej 8 godzin. Po tych kilku godzinach większość z nich roluję się i odznacza na powiece, dlatego właśnie zdecydowałam się na zakup bazy. Tą wyżej wymienioną poleciła mi moja Kasia i jak zwykle trafiła w dziesiątke. Ona wie czego ja oczekuję i co potrzebuję. Baza sprawdza się świetnie i jest idealna dla moich potrzeb. Ma konsystencję musu i łatwo się nakłada oraz szybko wchłania w skórę. Po jej nałożeniu cienie trzymają się zdecydowanie dłużej, a makijaż przez dłuższy czas wygląda na świeży.
3. Seche, Dry Fast Top Coat - Utwardzacz do lakieru. Utwardzacz ten w formie żelowej sprawdza się również idealnie. Kupiony również za poleceniam Kasi. Do tej pory używałam tylko i wyłącznie utwardzacza marki Essie Good to Go, którego nadal mam i jest równie dobry. Lecz po tym od SECHE mój maniciure wygląda na jeszcze bardziej błyszczący i elegancki, a lakier utrzymuje się na paznokciach jeszcze dłużej. No i jeszcze szybciej wysycha niż ten od Essie, a więc same plusy, zwłaszcza gdy na szybko muszę pomalować paznokcie.
4. Pędzle do makijażu firmy ZOEVA. Od dłuższego czasu używam do makijażu wyłącznie pędzli marki ZOEVA, które uważam za rewelacyjne i jedne z lepszych. Sprawiają, że makijaż jest jeszcze przyjemniejszy, a dzięki naturalnemu włosiu nakładanie produktów to delikatny masaż dla mojej twarzy. Czysta przyjemność! Tym razem do mojej kolekcji dołączył klasyczny pędzel do rozcierania cieni nr.222 oraz pędzel Wing Liner do nakładanie eyelinera nr.317. A czy Wy macie doświadczenie z tymi produktami? Czekam na Waszą opinię na ich temat oraz inne wskazówki. Jakie produkty i marki kosmetyków do makijażu polecacie? Pozdrawiam oraz miłego niedzielnego wieczora!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Uwielbiam top Seche Vite, to jest chyba najlepszy kosmetyk do paznokci jaki miałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe