Ten najważniejszy dzień, czyli jak go zaplanować i od czego zacząć? #Save the Date

14:28

Kto śledzi mojego bloga, wie że jestem w trakcie planowania tego jedynego i najważniejszego dnia. Pierwszy post jaki wstawiłam był na temat planera ślubnego. Tym razem chcę Wam przedstawić tzw. Save The Date. A cóż to takiego? Już tłumaczę. Jesteście zaręczeni i macie ustaloną datę ślubu. Czujecie, że chcecie tą wiadomością podzielić się z najbliższymi znajomymi oraz rodziną. Jest jednak jeszcze zbyt wcześnie na rozsyłanie zaproszeń ślubnych. Co za tem można zrobić, aby powiadomić najbliższych o Waszym zamiarze zawarcia związku małżeńskiego? Właśnie wysłać SAVE THE DATE!

Chodzi o to aby powiadomić potencjalnych gości o planowanej dacie ślubu. Wszyscy wiemy jak ciężko czasem bywa z urlopem, więc lepiej w miarę wcześniej powiadomić o planowanej dacie ślubu, dlatego gdy ją już znamy wysyłamy takie zawiadomienie. Szczegółowe informację wysyłamy dopiero wraz z zaproszeniem ślubnym. Warto takie zawiadomienie wysłać ponieważ w niezobowiązujący sposób informujemy wszystkich zainteresowanych o dacie Waszego ślubu. Dzięki temu potencjalni goście będą mieć czas na uwzględnienie wybranej przez Was daty w swoich planach np. urlopowych, jeżeli planuję się ślub okresie wakacji, tak jak MY.
Save the Date najczęściej ma formę karty zbliżonej wyglądem do tradycyjnego zaproszenia. O wiele ciekawszym rozwiązaniem może okazać się jednak magnes na lodówkę, breloczek do kluczy, długopis czy po prostu spersonalizowanego Save the Date z różnego rodzaju stron internetowych. Ja wybrałam stronę www.visitaprint.com ponieważ chciałam sama stworzyć spersonalizowany magnes z naszym wspólnym zdjęciem. Strona posiada wiele różnych alternatyw, także polecam. Polecam również stronę, na której zamówiłam swój Organizer Ślubny www.mymission.pl Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia mojego magnesu, naprawdę fajna sprawa i wszystkim się podobało. A co Wy myślicie o takiej formie wcześniejszego zawiadomienia o ślubie?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe