Pierwsza jesienna stylizacja #Autumn Coat

19:49

Poniedziałek, 3 październik 2016 oficjalnie witam jesień w Monachium. Jeszcze w sobotę temperatura przekraczała 20 stopni, a dziś już zawitała jesienna aura. Pochmurno, zimno i deszczowo. Dzisiaj w Niemczech święto narodowe, dzień wolny od pracy dlatego postanowiłam popołudnie wykorzystać na zrobienie zdjęć do tego posta, a przy okazji wykorzystać, że jeszcze na dobre się nie rozpadało i trochę pospacerować, od jutro znowu praca i pogoda ma się całkiem zepsuć. Przy okazji mogłam w końcu ubrać mój ostatni jesienny zakup, czyli nowy płaszcz, a raczej koc, jak ja go nazywam. Ze względu na dzisiejszy czarny protest w Polsce, celowo wybrałam, czarną spódnicę oraz golf, które okazały się idealnym połączeniem, kolorowy płaszcz w jesiennych odcieniach różu i czerwieni dodał całej stylizacji nutkę nonszalancji. Uwielbiam czernie i szarości jesienną porą, ale zawsze szukam również jakiegoś koloru, aby od czasu do czasu sprawić by stylizacja nie była za nudna i smutna. Osobiście jestem zwolenniczką lata i słońca i kolory ratują mnie z jesienno - zimowych depresji, dlatego przeważnie potrzebuje jakiegoś krzykliwego dodatku. W tym wypadku padło na płaszcz z ZARY z różowym futerkiem, który jest moim hitem w tym sezonie. Do tego dobrałam kozaki typu Overknees firmy VENEZIA i torebkę firmy H&M. Całość wydaje mi się dobrze wpasowała się w aurę dzisiejszego prawdziwego jesiennego dnia. Hello Autumn! A jak Wam podoba się mój pierwszy jesienny look? Na jakie kolory stawiacie w tym sezonie? Piszcie w komentarzach, jestem ciekawa Waszych opinii , wskazówek oraz trendów jesiennych.

Płaszcz - ZARA Golf - ZARA Spódnica - ZARA Rajstopy - CALZEDONIA Buty - VENEZIA Torebka - H&M

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe