Trójmiasto

20:08





Kochani, moje wakacje już prawie dobiegły końca. Ostatni czas spędziłam na małej objazdówce po naszej pięknej Polsce. Nad polskim morzem nie byłam od dokładnie 20-stu lat. Gdańska jakoś do tej pory też jeszcze nie udało mi się zwiedzić, Gdynie oraz Sopot ledwo pamiętam, więc alternatywa na krótkie wakacje nad naszym polskim morzem ucieszyła mnie niezmiernie! 
Tak więc o to na zakończenie urlopu zapraszam Was na mój kanał You Tube do obejrzenia Video - Vloga  z krótkiej objazdówki po Trójmieście, było cudownie i na szczęście pogoda dopisała. 

Dajcie znać co sądzicie, co Wam się najbardziej podobało, a nad czym jeszcze  mogłaby popracować? 
To dopiero początki mojej filmowej przygody. 

A już jutro wieczorem zapraszam na nowy już  nieco jesienny post z propozycjami oraz stylizacjami na nadchodzący sezon. Będzie ciekawie i kolorowo!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe