Croatia 2016 #Video Vlog

17:58





Mój pierwszy film gotowy, napracowałam się nad nim sporo, gdyż na pozór nie jest to takie proste, bynajmniej dla takiej amatorki jak ja. 
Od jakiegoś czasu montuje filmy z różnych osobistych wydarzeń, ale jeszcze nigdy żadnego nie opublikowałam. 
Z tego co widzę film po opublikowaniu na portalu You Tube stracił sporo na jakości. Wszystko jest kręcone w jakości HD zdjęcia również, nie wiem dlaczego tak jest, będę to musiała rozgryźć.

Zapraszam Was na mój kanał: Aleksandra Janusiak i subskrybujcie, napewno będzie więcej filmów no i piszcie co sądzicie, na co powinnam zwrócić uwagę itp. każde wskazówki i dobre rady mile widziane. Proszę Was tylko o wyrozumiałość to dopiero moje początki.

Całuje Kochani!

You Might Also Like

2 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe