Summer look! #bluzka hiszpanka

22:35

W dzisiejszym poście chcę Wam przedstawić jedną z moich ulubionych letnich stylizacji jaką wybrałam podczas pierwszego dnia pobytu w Rzymie. We Włoszech od dawna już lato w pełni, więc wygodny i odpowiedni do temperatury strój to podstawa podczas długich spacerów. Tego sezonu królują bluzki oraz sukienki typu 'hiszpanki', czyli z falbanami lub opadającym na ramiona falbaniastym dekoltem, jak dla mnie to hit sezonu, uwielbiam hiszpański styl, jest bardzo kobiecy co jest dla mnie ważne przy doborze codziennej garderoby, no dobra... czasami lubię również luzacki lekko sportowy outfit, ale w większości czasu lubię czuć się jednak dziewczęco, ale także modnie.

Dlatego mój wybór na bluzkę w hiszpańskim stylu padł na t-shirt z ZARY w błękitnym kolorze, który w tym sezonie również mnie zauroczył. Ten delikatny odcień błękitu jest idealnym kolorem na lato, uwielbiam go najbardziej w połączeniu z bielą, w tym zestawieniu prezentuje się elegancko i delikatnie. Właśnie dlatego zestawiłam mój nowy t-shrt z białymi szortami ze starej kolekcji ZARY, do tego moje ulubione baleriny i idealny oraz mega wygodny zestaw na bieganie po wielkim mieście gotowy! A co Wy myślicie o takiej stylizacji? Jestem ciekawa jakie są Wasze ulubione trendy na lato 2016? Podobają się Wam wszechobecne 'hiszpanki' czy uważacie, że już jest przesyt tego typu trendów na rynku? Piszcie w komentarzach co sądzicie!
Bluzka - ZARA Szorty - ZARA Baleriny - MEL BY MELISSA Torebka - MOHITO Okulary - RAY BAN Zegarek - MICHAEL KORS

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe