One Of My Favorite Italian Look #Summer Look

22:00

O to kolejna z moich ulubionych letnich stylizacji idealna na troszkę chłodniejsze wieczory. Końcówka maja nie rozpieszczała upalnymi nocami we Włoszech dlatego na zimniejsze wieczory wybrałam wygodną koszulę oraz legginsy z przetarciami na kolanach, które uwielbiam i sprawdzają się w wielu innych stylizacjach. To zestawienie sprawdziło się idealnie i napewno szybko mi się nie znudzi. Koszulę możemy łączyć z szortami, jeansami lub spódniczką, paski nigdy nie wychodzą z mody, a połączenie błękitu z bielem zawsze wygląda dobrze, poza tym to moje ulubione połączenie kolorystyczne tego lata. Dla mnie idealna stylizacja to wygodny outfit, ale nie ukrywam, że lubię wyglądać modnie, lecz co to znaczy moda? Podążanie na ślepo za trendami? Na pewno nie! Lubię trendy, ale takie które uda się połączyć z innymi częściami mojej garderoby i które nadadzą całej stylizacji elegancji i klasy, a nie kiczu. Sami zobaczcie i piszcie co sądzicie?! Jestem ciekawa Waszych ulubionych zestawów na lato?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe