12-13.09 Moto GP Misano San Marino

23:10

Od zawsze jazda motorem mnie przerażała, pewnie dlatego iż boję się dużej prędkości ;) Lecz zarazem motory wzbudzały we mnie zachwyt tak samo jak i samochody. Coś jest w tych dwóch dziedzinach co mnie fascynuje dlatego podziwiam wszystkich miłośników i zapaleńców motoryzacji oraz szczerze im kibicuję.
Wyścigi motocyklowe oraz samochodowe to jedyne ze sportów, które lubię oglądać pomimo, prędkości z jaką pędzą po torach, przy której mam aż gesią skórkę uwielbiam patrzeć jak na nich "latają", a najbardziej uwielbiam ten dźwięk, który wydają. Nie na daremno faceci mówią, że to muzyka dla uszu, zdecydowanie się z tym zgodzę.

Grand Prix Motorcycle Racing czyli Motocyklowe Wyścigi Świata są to najbardziej prestiżowe na świecie zawodowe wyścigi motocyklowe, zwane krótko Moto GP.
Wielką przyjemność sprawiło mi zakup biletu na tą światową imprezę w ramach prezentu urodzinowego, a jeszcze większą sprawiła możliwość wzięcia w nich udziału. Gdyż to co się ogląda w tv, nie można nawet porównać do tego co się widzi oraz słyszy na żywo i to co najwięksi mistrzowie świata wyprawiają na torze powoduje, że człowiek po prostu łapie się za głowę i myśli tylko... "wariaci", ale za to jacy utalentowani wariaci :D

Między 11 a 13 września w Misano na torze Marco Simoncelliego w regionie San Marino we Włoszech odbył się jeden z głównych wyścigów Moto GP. Bilety, które zakupiłam były ważne na dwa dni. W sobotę odbyły się treningi, które klasyfikowały z każdej grupy Moto GP zawodników, z których miejsc wystartują, a w niedziele miał miejsce główny wyścig wszystkich 3 grup Moto GP.
Atmosfera we wszystkich okolicznych miastach dawała się odczuć od rana do późnych godzin nocnych, a w dniu samego wyścigu cała okolica zamieniła się w jeden wielki świat motoryzacji. Najwięcej kibiców i fanów dziewięciokrotnego mistrza świata Dr Valentino Rossiego! Coś niesamowitego, nie da się opisać słowami. Ja byłam zachwycona. I powiem tylko tyle, że każdy kto interesuję się motorami powinien wybrać się na taki wyścig, a najlepiej z większą ekipą zrobić samemu wypad na motorach! Napewno nikt się nie będzie nudził. Fanów i motocyklistów cała masa i cały weekend na pełnych obrotach!!!
Zostawiam Was z moją fotorelacją ;)
A kto z Was interesuję się motoryzacją?
Może braliście udział w tego typu wydarzeniach?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe