Bo Polska jest piękna II c.d.

00:21

O Karkonoszach pisałam już nie raz i piszę napewno nie ostatni. Jak wspominałam w poprzednim wpisie, jest to miejsce do którego zawsze będę wracała.
Tym razem zabieram Was na szlak, jeden z moich ulubionych, który z wyciągu Kopa prowadzi do Strzechy Akademickiej i dalej w dół aż do Samotni oraz Małego Stawu. Następnie mamy kilka opcji, które możemy wybrać, ja wybrałam szlak, który poprowadził mnie na tzw. Pielgrzymy.
Po wjechaniu wyciągiem na Kopę, możemy również dojść do Domu Śląskiego oraz na Śnieżkę ja tym razem odpuściłam tę opcję.
Szlaki są dosyć łagodne i idzie się spokojnie bez większego wysiłku, a widoki są po prostu przepiękne. Do tego zdala od zgiełku od turystów niestety mniej iż w sezonie mamy tutaj dosyć spory ruch na szlakach ;) ale tak czy inaczej można nacieszyć się ciszą i spokojem oraz świeżym górskim powietrzem napawając oczy cudownymi widokami. Zresztą sami zobaczcie i osądźcie.
Podoba się Wam?

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Piękne zdjęcia, muszę się tam wybrać ;) będę tu zaglądała na pewno ;)

    Pozdrawiam

    http://pistachiocoffee.blogspot.com/

    Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, Karkonosze wspaniałe miejsce na odpoczynek!

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. You are so cute! love your lifestyle blog :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia <3

    http://glamour-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam tutaj częściej ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Sama w tym roku wybrałam Karkonosze! Wraz z chłopakiem odwiedziliśmy Szklarską Porębę! Zdobyliśmy Szrenicę, Śnieżne Kotły, Wysoki Kamień i inne! Ale Śnieżkę również odpuściliśmy. Gdzieś w starszych postach jest wpis właśnie o naszym wyjeździe. Polska jest przepiękna! A Karkonosze - super. Szlaki są dość łagodne, bo te góry nie są zbyt wysokie. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Szklarską, ale po górach jeszcze w tamtych terenach nie chodziłam, mam zamiar w końcu kiedyś wybrać się ze Szrenicy do Karpacza!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Przepiękne zdjęcia! Aż nabrałam ochoty na wyprawę za miasto <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meri to nic tylko wsiadaj w auto i heya ;)
      Z Wrocławia rzut beretem;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Piękne miejsce, aż wstyd się przyznać że nigdy tam nie byłam:( Pozdrwiam xx

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe