Organizer ślubny, czyli od czego i jak zacząć planować ten wyjątkowy dzień!

19:43

Planujecie ślub oraz wesele? Przeraża Was jak to wszystko ogarnąć i od czego zacząć? Każda z Nas chce aby ten dzień był wyjątkowy, idealnie zaplanowany oraz aby wszystko przebiegało pomyślnie, ale czy to w ogóle jest możliwe? Na to pytanie jeszcze nie jestem w stanie odpowiedzieć gdyż jestem w trakcie przygotowań do tego jedynego i wyjątkowego dnia. Do ślubu pozostało jeszcze grubo ponad rok, ale planowanie i realizację zaczęłam już jakiś czas temu gdyż należę do osób, które nie lubią zostawiać pewnych spraw na ostatnią chwilę, tym bardziej, że w dzisiejszych czasach trudno o dogodny termin i już na własnej skórze przekonałam się jak cieżko dopasować termin ślubu do wolnych terminów sal weselnych czy też zespołów muzycznych. Jestem wielką fanką wszelkich planerów, kalendarzy i wszelkiego rodzaju notesów. Kalendarz czy planer to dla mnie MUST HAVE, nie wyobrażam sobie egzystencji bez zapisywania swoich działań, spraw i terminów, pomaga mi to w ogarnięciu codzienności. Dlatego w tym poście chcę Wam przedstawić mój nowo nabyty ORGANIZER ŚLUBNY firmy Mission

Uznałam, że taki organizer może być bardzo pomocny przy planowaniu ślubu oraz wesela i pozwoli mi mieć wszystkie sprawy pod kontrolą i nie zapomnieć przy tym o tym co jeszcze pozostało do zrobienia oraz przedstawi wyraźny plan przygotowań weselnych, a no koniec może też być fajną pamiątką tego równie ekscytującego etapu w naszym życiu. No dobra, a co zawiera taki organizer? W przypadku tego, który ja wybrałam znajdziemy w nim m.in. wiele porad, wskazówek, tabel i schematów, które mogą okazać się pomocne przy planowaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji, ciekawe pomysły na personalizację ślubu i wesela oraz wiele, wiele innych ciekawostek.
Zajrzyjmy teraz do środka! Organizer zawiera 23 rozdziały, niektóre informacje w nim są każdej z Nas już dobrze znane, nie które mogą okazać się zupełnie zbędne a jeszcze inne śmieszne, ale napewno wiele informacji w nim zawartych mogą okazać się pomocne jak np. rozdział 6 Harmonogram budżetuwww.mymission.pl znajdziecie tam szczegółowe informację dotyczące organizera, ja tylko chcę Wam przedstawić ten organizer jako ciekawą opcję, która może Wam ułatwić planowanie tego wyjątkowego dnia! Co sądzicie o takiej opcji? Jestem bardzo ciekawa jak Wy planowałyście lub planujecie dzień Waszego ślubu! Czekam na Wasze komentarze i wskazówki, przyda mi się każda pomoc i dobra rada! Pozdrawiam Kochani i zostawiam Was ze zdjęciami:

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe