My first Spring Outfit!

22:26

Nareszcie za oknami prawdziwa wiosna, a momentami chyba już lato! W ostatnio weekend w Monachium temperatura przekroczyła 20 stopni Celcjusza! 
W dzisiejszym wpisie chcę Wam pokazać moją pierwszą wiosenna stylizację, w której główną rolę gra kwarcowo różowa spódniczka o której pisałam Wam w poprzednim poście. Zdecydowanie sprawdziła się podczas pierwszych ciepłych dni. 
W tym przypadku w nieco sportowej odsłonie z lekka nutką elegancji jaką dodałam łącząc ją z apaszką na szyji. W tym dniu za środek transportu co jest oczywiste posłużył mi rower więc wybrałam do niej sportowe klasyczne sneakersy firmy Reebok. Do tego klasyczny tzw. Pasiak i luźna ale równocześnie kobieca i przede wszystkim wygodna stylizacja gotowa! 
Czułam się w niej świetnie oraz i wszystko ze sobą dobrze współgrało a to najważniejsze.
Prosty i niezobowiązujący outfit na wiosenne dni! 
Oto kilka zdjęć, niestety niezbyt dobrej jakości bo robione Smartphonem, ale nie umiałam się oprzeć żeby się z Wami nie podzielić moim pierwszym wiosennym outfitem.

Co o nim sądzicie? Lubicie takie sportowe zestawienia czy jednak bardziej eleganckie?

Spódniczka - ZARA
T-shirt - COS
Apaszka - H&M (stara kolekcja)
Sneakers - Reebok
Okulary - Ray Ban
Zegarek - Michael Kors 
Torebka - H&M

 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe