My Italian look - Total Gray!

00:06

W tym poście przedstawiam Wam mój Total Grey Look, jaki wybrałam na zwiedzanie Sirmione oraz Werony. Totalnie na luzie oraz komfortowo, czyli tak jak lubię najbardziej. Na ten dzień zaplanowaliśmy wyjazd do Sirmione oraz równie nie daleko oddalonej Werony, miasta którego po prostu nie da się pominąć podczas pobytu w Lombardii, a więc komfort i swoboda tego dnia były najważniejsze ponieważ było co zwiedzać i troszkę się nachodziliśmy. We Włoszech wiosna na całego, gorące słońce, błękitne niebo, bez obaw można było pozostawić grube zimowe kurtki i płaszcze w domu. Ja postawiłam na szarą marynarkę Oversize, wygodny t-shirt w moje ukochane pasiaki i szare jeansy oraz wygodne sneakersy, pomimo słońca za oknem pozostając sceptyczna, owinęłam się w swój ulubiony, gruby, szary szal. Co prawda nie był mi potrzebny bo temperatura na zewnątrz przekroczyła 20 stopni, ale całkiem nieźle dopełniał cały look. A co Wy myślicie? Zostawiam Was ze zdjęciami, enjoy!

Marynarka - ZARA spodnie/jeansy - ZARA t-shirt - COS szal - H and M sneakers - Reebok Classic torebka - Michael Kors zegarek - Michael Kors

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe