Rouge COCO

18:23

Co ja bym zrobiła bez mojej Kasi? W ostatnim czasie byłam tak zabiegana, że nie byłam na bieżąco ze wszystkimi nowinkami, a tym czasem niemieckie wydanie listopadowego GLAMOUR, przygotowało nam ciekawy prezent. Przy zakupie mini egzemplarza dołączona jest w prezencie szminka CHANEL z serii Rouge COCO w najnowszym kolorze "440 Arthur" i to za jedyne 2,20€ ;)
Odcień soczystej czerwieni na ustach uwielbiają chyba wszystkie kobiety, a napewno większość z Nas.
Osobiście czerwień na ustach jest jednym z moich ulubionych odcieni, dodaje pazura i sprawia, że wyglądamy kobieco i seksownie, a każdej prostej i skromnej stylizacji nadaje oryginalności.
Jeśli chodzi o jakość produktu to po nałożeniu prezentuje się na ustach dość efektownie, jeśli mowa o trwałości to w moim przypadku szminka utrzymała się na ustach ok.4 godziny w tym przetrwała nawet kolację, czyli do zaakceptowania ;)
Zresztą sami zobaczcie i osądźcie!
A jakie kolory należą do Waszych ulubionych?

You Might Also Like

2 komentarze

  1. piękny kolor! Dobra czerwona szminka to obowiązkowy dodatek każdej kobiety :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, choć jeszcze nie znalazłam swojego ulubionego odcienia czerwieni ;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe