Jakie kosmetyki na lato?

13:53

Już jutro zaczyna się meteorologiczne lato a co za tym idzie? Wyższe temperatury, jaskrawe słońce i nasza skóra narażona będzie na wysuszenie, a jak zapewne każda z Was wie podstawą pięknego wyglądu i zdrowej skóry jest jej odpowiednie nawilżenie. Co prawda kosmetyki to nie wszystko ważna jest również dieta no i nie zapomnijcie o wodzie ;) podczas upałów zwróćcie uwagę aby pić odpowiednio dużo płynów.

Ważny jest też odpowiedni makijaż, o tej porze roku lepiej zrezygnować z ciężkich podkładów i mocnego makijażu. Ja stawiam na naturalny wygląd i delikatne podkreślenie atutów swojej urody ;)
Ewentualnie jakaś kreska w kolorze różu lub turkusu.

Kolejny ważny dla mnie punkt to paznokcie. Muszą być zadbane i w tym sezonie koniecznie w jasnych kolorach. Postawiłam na jasne kolory beżu oraz różu w odcienach nude.

O to moja lista osobista ;) produktów do przetestowania oraz już tych znanych i zdecydowanie ulubionych:

1. Mleczko do opalania o wysokiej ochronie UV 50 Garnier Ambre Solaire Sensitive Expert+, dopiero je będę testować.

2. Krem ochronny do twarzy o tej samej nazwie i tej samej marki co mleczko do opalania, również po raz pierwszy w mojej kosmetyczce.

3. PRADA Candy, zdecydowanie jeden z moich ulubionych zapachów, słodki i bardzo intensywny będzie idealny na letnie wieczory.

4. Balsam nawilżający po opalaniu  Biotherm After Sun, kupiłam w tym sezonie po raz pierwszy. Używam kremów tej firmy do pielęgnacji skóry twarzy i muszę przyznać, że są bardzo dobre i godne polecenia. Mam suchą skórę, która potrzebuje mocnej dawki nawilżenia dlatego postanowiłam wypróbować ten balsam zobaczymy czy spełni swoje zadanie.

5. Sorbet do ciała firmy The Body Shop Fuji Green Tea, idealny po spędzeniu dniu na słońcu. Jak narazie przetestowałam go raz gdy spiekłam się trochę leżąc na balkonie, ale dał mi świetne ukojenie, a jego konsystencja jest świetna, delikatna, świetnie się rozprowadza i wchłania dając uczucie chłodu, obawiałam się, że będzie klejący, ale nic mylnego. No i ten zapach zielonej herbaty... uwielbiam!

6. Kolejny kosmetyk do przetestowania do balsam do ciała firmy Balea Beauty Effect z kwasem hialuronowym.

7. Po dawce słońca mam zamiar wypróbować olejek do kąpieli dla suchej skóry również firmy Balea.

8. Dla podkreślenia opalenizny kupiłam żel pod prysznic ze złotymi drobinkami i orientalną nutą paczuli oraz wanilii Balea Luxury.

9. I znowu coś dla podkreślenia opalenizny przetestowany już suchy olejek do ciała oraz włosów NUXE.

10. Zdecydowanie moim ulubionych zapachem i faworytem tego lata został HERMES Paris La Jardin De Monsieur Li. Zapach idealny na letnie, słoneczne dni.

11. Kolejnym moim ulubieńcem tym razem od makijażu został korektor rozświetlający Yves Saint Laurent Touch Eclact, jest po prostu idealny. Pięknie i delikatnie rozświetla skórę i daje efekt świeżości.

12. Shiseido UV Protective Liquid Foundation SPF 30 podkład ten poleciła mi Kasia i dobrze, że jej posłucham i kupiłam bo produkt jest świetny. Należy do moich ulubieńców a szczególnie podczas upalnych dni.

13. Uwielbiam kolorowe usta, mogę mieć nie pomalowane oczy (z wyjątkiem rzęs ;p ) ale szminka na ustach musi być. Ta firmy MAC w kolorze Costa Chic należy do ulubionych, również dzięki Kasi :*

14. W tym sezonie wybrałam lakiery Essie w kolorach fiji, mademoiselle, limo-scene, blanc, które ostatnio uwielbiam.

15. Rozświetlacz do twarzy firmy Benefit high beam to mój numer jeden do osiągnięcia idealnego, końcowego efektu makijażu w naturalny sposób rozświetla skórę.

16. Do oczu używam palety cieni Catrice cosmetic Absolute Rose, bardzo mi odpowiadają te kolory są bardzo naturalne, ale można z nich również wyczarować wieczorowy makijaż i dość długo sie utrzymują na powiece pod warunkiem, że nałożymy odpowiednią bazę. Jedyny minus to trochę się osypują przy apalikacji.

17. Kolejna moja ulubiona pomadka którą dostałam w prezencie od Kasi to pomadka - błyszczyk Celia nr. 512. Jest idealna na każdą okazję oraz na codzień, pięknie błyszczy na ustach.

18. Kredka do oczu Catrice Kohl Kajl w kolorze Too Cool For Pool to kolejna nowość w mojej kosmetyczce. Lubię latem akcenty w takich kolorach na oczach.

19. Gumka nie wyrywająca włosów (potwierdzam i polecam) papanga.

20. W tamtym roku królowały u mnie różnego rodzaju róże na paznokciach w tym roku jakoś wole jasne odcienie ewentualnie te w odcieniach pale blue a ten z Essie w kolorze i'm addicted należy do moich faworytów.

21. Na koniec znów coś w mocnym akcencie, cienie do powiek Manhattan Multi Effect w kolorze PINKALICIOUS, których używam do kresek ;)

A jakie Wy macie ulubione produkty w okresie letnim? Piszcie w komentarzach co polecacie!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe