Welcome Mai!

08:45

Długo oczekiwana majówka dobiega końca lecz niestety w tym roku pogoda nie dopisała, u mnie w mieście leje już od trzech dni co doprowadza po mału do szaleństwa ;) Pogoda jak to mówią "barowa". Z racji, że pomału zbliża się mój długo oczekiwany urlop, w tym roku majówkę spędziłam w domu co jest jeszcze bardziej flustrujące, bo nawet na spacer nie można wyjść, ale chyba wyciągnę kalosze i parasol i nie dam się tej depresyjnej pogodzie ;)
Tym czasem postanowiłam wrzucić kilka słonecznych zdjęć jakie udało mi się jakiś czas temu zrobić na dowód iż prawdziwa wiosna zawitała już do Monachium, ale majówkę postanowiła spędzić jednak gdzie indziej ;)

A jak Wy spędzacie majówkę? U Was też tak deszczowo czy może cieszycie się promieniami słońca?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe