White & Blue

21:21

Od zawsze uwielbiam biel, ale nie od zawsze miałam odwagę ją nosić gdyż wymaga umiejętności odpowiedniego połączenia tak aby prezentowała się elegancko i kobieco, a nie tandetnie i kiczowato.
Jednak od kilku sezonów nie umiem się oprzeć i moja kolekcja z roku na rok powiększa się o białe ubrania.
Staram się ostrożnie dobierać do nich resztę garderoby i dodatków, stawiam na prostote i minimalizm aby mieć pewność, że moje stylizacje wyglądają dobrze.

Uwielbiam Total White Look, chociaż póki co miałam taki na sobie podczas zeszłorocznego urlopu po raz pierwszy, w tym sezonie mam już kilka takich zestawów na zbliżający się i długo wyczekiwany urlop ;) Lecz tym razem chciałam się z Wami podzielić propozycją połączenia bieli z błękitem w wersji nie zobowiązującej i idelanej na wiosenno-letnie dni.
Oto kilka propozycji i ostatnich nowości z mojej szafy.

A Wy lubicie biel? Z czym ją łączycie i co myślicie o Total White Look?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe