On the Beach czyli plażowy look!

22:04

Długo oczekiwany urlop minął w mgnieniu oka, ale na szczęście lato się jeszcze nie kończy i napewno jeszcze nie raz wybierzemy się gdzieś na plażę aby cieszyć się promieniami słońca.
Dla każdej z Nas istotnym elementem garderoby letniej jest odpowiednie bikini ja jak co roku wybrałam kostium z najnowszej kolekcji firmy CALZEDONIA, którą uwielbiam przede wszystkim za jakość. W tym sozonie wybrałam jednoczęściowe bikini w kolorze bieli, które pięknie prezentuje się na opalonej skórze, ale czy Wam się podoba, oceńcie sami ;)
CALZEDONIA to nie tylko bikini, to również rewelacyjne plażowe stroje, które można nosić podczas wakacji nawet na codzień. Do wyboru są różnego rodzaju sukienki, kombinezony, spódnice maxi oraz szorty, każdy napewno znajdzie coś dla siebie, a kolory i printy sprawiają, że czujemy się w nich kobieco oraz modnie. Do bikini dobrałam sukienkę maxi również w kolorze bieli z bardzo modnej w tym sezonie delikatnej koronki. Sprawdziła się idealnie w swojej roli. Do całej stylizacji dodałam jedwabną chustę, która nadaje lekkości całej stylizacji.
A jak Wam się podoba?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe