6 kroków w mojej codziennej pielęgnacji skóry twarzy #CLINIQUE vs. ESTEE LAUDER

22:36

W dzisiejszym wpisie opisze kilka moich kroków w codziennej pielęgnacji. Podstawą jest pielęgnacja skóry twarzy dwa raz dziennie, rano i wieczorem. Przygotowanie cery odpowiednio pod makijaż, a wieczorem zregenerowanie jej po całym dniu z pełnym makijażem. Nie wyobrażam sobie dnia bez tego rytuału, oraz nałożenia szpachli na nieprzygotowaną i wygładzoną ścianę, taki mały żarcik, a tak serio to pierwszym krokiem do otrzymania idealnego makijażu, czy to naturalnego - dziennego czy też mocniejszego - wieczorowego jest odpowiednio zadbana cera, co wiąże się z odpowiednią pielęgnacją, a co za tym idzie? Systematyczność! Jak ze wszystkim także w pielęgnacji trzeba być systematycznym, konsekwentnym, wytrwałym, a efekty pojawią się prędzej czy później. Jak już jakiś czas temu pisałam po raz kolejny wróciłam do pielęgnacji kosmetykami marki CLINIQUE, które są naprawdę godne polecenia, a wielkim plusem jest ze większość produktów możemy kupić w secie w wersji mini np. w Douglasie lub bezpośrednio na stronie internetowej marki. Po przetestowaniu ostatniego mini setu tym razem postawiłam na produkty pełno wymiarowe, zwłaszcza iż w Douglasie pojawiła się korzystna promocja.

Pierwszym krokiem w mojej porannej pielęgnacji jest oczyszczenie skóry do czego aktualnie używam mydła w płynie marki Clinique Liquid Facial Soap Mild. Moja skóra jest mieszana i pomimo tego ta wersja mild jest wystarczająca dla mojej cery. Dostępna jest jeszcze wersja dla skóry suchej/normalnej oraz suchej/mieszanej i tłustej. Mydełko jest bardzo delikatne oraz niesamowicie wydajne, miałam kiedyś próbkę 30ml, która wystarczyła mi na miesiąc, wystarczy dosłownie wycisnąć ilość odpowiadającą wielkości groszku i gotowe. Mydło te ma na celu oczyszczenie skóry z zanieczyszczeń oraz z nadmiaru serum. Oczyszcza skórę bardzo delikatnie pozostawiając na twarzy uczucie komfortu, a skóra jest delikatna i miękka w dotyku. Dzięki swojemu składowi sprawia, że skóra po jego użyciu nie jest napięta, ściągnięta ani przesuszona. Produkt naprawdę godny polecenia.
Drugim krokiem oczyszczania skóry jest tonizowanie do czego używam Clinique, 3-step Skin Care System, Clarifying Lotion 1. Tonik ten polecany jest dla cery bardzo wrażliwej, ja aż takiej nie mam, ale kosmetyczka poleciła mi właśnie ten i zdecydowałam się, że wypróbuję i nie zawiodłam się. Tonik ma za zadanie usunąć martwe komórki naskórka dzięki czemu skóra staje się gładsza, bardziej miękka oraz rozświetlona. Istotne jest iż umożliwia o wiele lepsze działanie kremu nawilżającego, a następnie lepsze rozprowadzenie podkładu, co sprawi, że utrzyma się dłużej. Jest to ważny krok w naszej codziennej pielęgnacji bardzo ważne, o którym niestety wiele z nas jednak zapomina lub uważa za mało ważne, a to wielki błąd. Warto więc zainwestować w odpowiedni tonik, aby nasza cera promieniała świeżością,a makijaż wyglądał na jeszcze bardziej naturalny i profesjonalny.
Trzecim krokiem jest odpowiednia nawilżenie twarzy. Do tego kroku używam kremu nawilżającego na dzień również marki Clinique Superdefense SPF 20 Daily Defense Moisturizer. Krem ten ma za zadanie chronić skórę oraz zapobiegać w przyszłości oznakom starzenia skóry spowodowanych uszkodzeniami przez czynniki środowiskowe. Najważniejsze dla mnie jest to iż zapewnia całodzienne nawilżenie oraz całodzienną ochronę słoneczną SPF 20. Formuła kremu, która zawiera przeciwutleniacze ma opóźnić proces powstawania zmarszczek... to się okaże. Póki co jestem bardzo usatysfakcjonowana z tych trzech produktów.
Podczas pielęgnacji wieczornej tym razem postawiłam na set marki ESTEE LAUDER, który był dostępny jakiś czas temu w drogerii DOUGLAS. Set zawiera piankę oczyszczającą Advanced Night Repair Micro Cleansing Foam do usuwania makijażu i brudu. Dzięki swojej formule dogłębnie ma za zadanie oczyścić powierzchnię skóry. Jest to krok 4 w mojej codziennej pielęgnacji, czyli zmywanie makijażu, następnie oczyszczam ponownie skórę twarzy wyżej wymienionym mydełkiem od Clinique oraz tonizuję skórę tonikiem tej samej marki. Wracając do setu, zawiera on również serum naprawcze Advanced Night Repair, Synchronized Recovery Complex II, które ma na celu zapobieganiu starzenia się skóry dzięki kompleksowi ChronoluxCB™ (cokolwiek to znaczy, muszę doczytać) który wspiera naturalny proces oczyszczania następujący podczas snu i sprawia i ma sprawić, że skóra będzie wyglądać młodziej. Używam już od kliku tygodni jako 5 krok w mojej pielęgnacji i czy moja skóra wygląda młodziej? Ciężko stwierdzić, ponieważ jeszcze nie jestem stara :p hehe ale tak całkiem serio, to mam pozytywne wrażenie, ponieważ moja skóra wygląda dobrze, nie ma przebarwień, jest odpowiednio nawilżona, gładka i miękka. Czy kupiłabym produkt pełnowymiarowy? Nad tym bym się dłużej zastanowiła, w każdym bądź razie polecam tego typu sety, bo można za nie wielką cenę przetestować czy dany produkt będzie nam odpowiadał. W tym znajdziemy dodatkowo kapsułki regenerujące na noc, które można używać na zmianę z serum. 6 krokiem jest nałożenie kremu pod oczy Advanced Night Repair Eye, Synchronized Complex II, którego już kiedyś próbkę miałam. Krem ma konsystencje żelową i dzięki technologii Chronolux ma za zadanie zmniejszyć oznaki starzenia i zmarszczki wokół delikatnej skóry oczu oraz ma zmniejszyć widoczność opuchnięć i cieni pod oczami. Co do tego ostatniego krem spełnia swoją funkcję, nawilża też całkiem dobrze, ale minusem jest jak dla mnie konsystencja, natomiast plusem, że krem jest do stosowania na noc, więc nie ma to wielkiego znaczenia.
To by było na tyle jeśli chodzi o moją aktualną pielęgnację. Naturalnie dodatkowo używam regularnie maseczek do twarzy, peelingów i zmieniam kremy na dzień oraz na noc w zależności od pory roku i kondycji mojej skóry. Istotne jest aby dbać o swoją cerę! To podstawa dobrego samopoczucia oraz wyglądu. Ciekawa jestem waszych ulubieńców i trików? Jakie kosmetyki i triki stosujecie podczas codziennej pielęgnacji? Będę się ogromnie cieszyć jeśli podzielicie się ze mną waszymi metodami i napiszecie w komentarzach jakie kosmetyki Wy najczęściej stosujecie i co się u Was sprawdza najlepiej.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe