Majówka na Majorce #Hello May

17:21

Można powiedzieć, że okres długich wiosenno - letnich weekendów już się zaczął. Nadeszła długo oczekiwana majówka i niestety równie szybko zleciała. Ja swoją postanowiłam spędzić na Majorce, a zarazem połączyć ją z ostatnim wyjazdem panieńskim, także mój wieczór panieński spędziłam tak jak sobie wymarzyłam... gdzieś w podróży. Nic tak nie dodaje energii jak wyjazd z przyjaciółką. To już się stało taką małą tradycją. Już jestem ciekawa gdzie nas poniesie w następnym roku. Majorka nigdy nie była na liście miejsc, które chciałabym zwiedzić, kojarzyła mi się z pijanymi Niemcami i wielką imprezownią oraz mnóstwem turystów no i nie pomyliłam się hehe, ale do tego potem. Trzeba przyznać, że Majorka to jednak również przepiękna wyspa, pełna różnorodności na każdym kroku. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, zaczynając od wielkich plaż z tłumem imprezowiczów, po spokojne ciche zatoki z małymi przecudnymi plażami. Trzeba tylko wiedzieć gdzie pojechać, gdzie się zatrzymać i na jakim rodzaju wypoczynku nam zależy. O tym co ja zobaczyłam i zwiedziłam chce Wam napisać w najbliższych postach. Będzie ich kilka, ponieważ byłam w tylu przepięknych miejscach, że wręcz musze je Wam dokładnie pokazać i opisać. Bądźcie tylko cierpliwi, ponieważ mam tak ogromną ilość zdjęć do obrobienia, że zajmie mi to chwilkę, ale pojawi się również film na moim kanale You Tube, już nie mogę się doczekać jak zacznę go montować, będzie świetny, bo mam mega świetne materiały. A gdzie Wy spędziliście swoją majówkę? Piszcie w komentarzach i dawajcie mi typy na kolejne wyjazdy!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe