My first summer look #Mallorca Look

19:41

Dawno nie było na blogu, żadnej stylizacji, więc czas najwyższy pokazać Wam jedną z moich ulubionych, którą wybrałam podczas pobytu na Majorce. Podczas tego krótkiego wypadu dopisała pogoda, więc wreszcie można było porobić zdjęcia już w nieco letnich rzeczach. Przepiękna hiszpańska sceneria wyspy idealnie wpasowała się w klimat lub raczej może to ja dobrałam tak nieświadomie tą stylizację, ponieważ kojarzy mi się ona właśnie z Hiszpanią. Główną rolę odgrywa tutaj rozkloszowana i bardzo modna w tym sezonie spódnica w kwiaty, do której dopasowałam bluzkę hiszpankę, co za ironia haha chyba właśnie dlatego cała stylizacja prezentuje się tak hiszpańsko. Do całej stylizacji dobrałam wygodne sandały na koturnie, które mam już od kliku sezonów i od tych kilku sezonów sprawdzają się na tego typu wyjazdach idealnie. Mogę w nich spacerować całymi dniami. Więcej przy tym wizerunku kombinować nie trzeba, wyrazista i rzucająca się w oczy spódnica nadaje całemu wizerunkowi oryginalności, a bluzka wpasowuje się idealnie w klimat, więc czego chcieć więcej. Wygodna i komfortowa stylizacja na ciepłe letnie wieczory czy też romantyczną kolację we dwoje. Sądzę, że tego typu stylizacja nada każdej z nas kobiecości. Idealnym tłem do zdjęć, które były robione spontanicznie okazały się uliczki starego miasta w Alcudii. Już we wcześniejszych postach wspominałam jak bardzo oczarowało mnie to miejsce, uwielbiam takie klimaty. Ahh ta nasza Europa jest taka piękna, gdzie się nie pojedzie to wkoło pełno kultury, sztuki i niesamowitego klimatu. Ale teraz zostawiam Was z moją stylizacją, koniecznie napiszcie co sądzicie?

Również port w Alcudii przy zachodzie słońca oraz plaża okazały się przepiękną scenerią do zdjęć...
A tutaj już zdjęcia przy naszym hotelu, o którym jeśli chcecie chętnie zrobię osobny post. Dajcie znać w komentarzach czy jesteście zainteresowani hotelem tylko dla dorosłych podczas spędzania urlopu.
Spódnica - ZARA Bluzka - ZARA Torebka - H&M Buty - NUOVO (stara kolekcja)

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe