Pielęgnacja produktami CLINIQUE

17:34

W przedostatnim poście pisałam o moich ulubieńcach kosmetycznych z ostatniego miesiąca, a szczególnie rozpisałam się na temat produktów do pielęgnacji twarzy firmy CLINIQUE, które uważam za jedne z lepszych i które zawsze u mnie dobrze się sprawdzają. I w tym miesiącu nie było inaczej. Zainwestowałam w kolejny zestaw tej firmy i już po kilku stosowaniach byłam znowu oczarowana. Zima w tym roku dopisała, styczeń był mroźny, a powietrze bardzo suche co dało się we znaki mojej skórze, szczególnie skórze twarzy. Lecz na pomoc po raz kolejny przyszły kosmetyki z Clinique, na których się nie zawiodłam, wręcz przeciwnie po dwóch dniach stosowania serum do twarzy Clinique Smartm Custom Repair Serum oraz kremu nawilżającego do skóry bardzo suchej oraz suchej Smart SPF 15, Custom - Repair Moisturizeer można było zauważyć już różnicę. Moja cera zalicza się do mieszanej, latem jest tłusta, a zimą z kolei sucha, dlatego w ostatnie tygodnie potrzebowałam dobrego nawilżenia i z pomocą przyszedł mi właśnie ten mini zestaw, który sprawił, że moja skóra jest odpowiednio nawilżona, a samo serum po miesiącu stosowania sprawiło, że poprawił się również koloryt, zniknęły wszelkie przebarwienia. Wraz ze stosowaniem kremu, którego używam aktualnie rano i wieczorem (wraz z serum) moja skóra jest idealnie nawilżona oraz elastyczna, gładka i ujędrniona. Serum i krem polecane są dla kobiet w każdym wieku co jest bardzo praktyczne. Dodatkowo w zestawie oprócz ślicznej kosmetyczki jest również żel myjący i oczyszczający Liquid Facial Soap Mild , który delikatnie lecz skutecznie oczyszcza cerę, do stosowania codziennego, jego formuła sprawia, że mydełko w formie żelu mocno się pieni co sprawia, że produkt jest bardzo wydajny. Zachęcam Was do zakupu tego typu zestawów mini, aby przetestować najpierw produkt. Cena pełnowymiarowych produktów jest niestety duża, a jeśli nie jesteśmy pewne, czy produkt spiszę się w przypadku naszej cery, nie ma sensu wydawać tak dużych pieniędzy, dlatego warto kupić produkty mini w rozsądnej cenie i po prostu sprawdzić czy dany kosmetyk zasługuje na większą uwagę. Pytajcie w swoich drogeriach lub galeriach handlowych również po próbki, pracownicy firmy Clinique czy też drogerii typu Douglas mają zazwyczaj nadmiar próbek, które chętnie rozdają do przetestowania.

Kolejny zestaw to ten o którym pisałam już w przedostatnim poście, a konkretnie o piance oczyszczającej z tej serii. Mowa tutaj o Anti Blemish Solution 3 Kroki, który zawiera piankę oczyszczającą, emulsję rozjaśniającą oraz preparat nawilżający. Jest to system pielęgnacji, który przeznaczony jest do cery, której problemem są zmiany trądzikowe. Kosmetyki mają za zadanie oczyścić, złuszczyć oraz nawilżyć cerę. Produkty również godne polecenia.
Co prawda, nie mam dużych problemów ze zmianami trądzikowymi, ale podstawą dla mnie jest odpowiednia pielęgnacja, bez której nie wyobrażam sobie dnia i wieczora oraz odpowiednie nawilżenie skóry, a w tym przypadku te produkty sprawdzają się u mnie świetnie. Używam ich maksymalnie 4 tygodnie, bo tyle powinna trwać kuracja, ale gdy tylko pojawiają się większe problemy z moja skórą, wracam dni nich z chęcią, ponieważ zawsze widzę po nich poprawę. A jakie są wasze ulubione produkty do codziennej pielęgnacji? A może macie jakieś swoje triki, którymi chciałybyście się podzielić?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe