Life is a full of colors.

17:59

W środku zimy nagle poczułam przypływ wiosny, tego wiosennego ciepła, pierwszych ostrych promieni słońca i budzących się do życia kolorów. Może dlatego, że w ostatnich dniach w Monachium rzeczywiście zrobiło się cieplej, stopniał śnieg i wyszło słońce, dzień robi się coraz dłuższy i zdecydowanie małymi krokami nadchodzą cieplejsze dni. Czy tak już zostanie? Liczę się z tym, że jeszcze może nas zaskoczyć zima, jednak do kalendarzowej wiosny jeszcze ponad miesiąc, a przeżyłam już kiedyś białą majówkę ze śniegiem prawie po kolana, więc nic mnie nie zdziwi. Z pomału nadchodzącym sezonem wiosenno - letnim w sklepowych wystawach zaczęły również pojawiać się wiosenne kolekcje, obok których ciężko jest przejść obojętnie. Bynajmniej mnie hihi. Dlatego ten zapewne chwilowy powiew wiosny sprawił, że nie umiałam sobie odmówić drobnych zakupów. Nie wiem jak Wam, ale takie małe wiosenne zakupy pozwalają mi łatwiej przetrwać ten zimowy okres poza tym lubię w tym okresie przygotowywać garderobę do nowego sezonu. W nadchodzącym sezonie królować będą ostre i żywe kolory, m.in. fuksja, kolor mocno cytrynowy, zielenie i pomarańcze. Jak dla mnie rewelacja, ponieważ uwielbiam mocne kolory, szczególnie w odcieniu fuksji, lubię dodać swojej stylizacji trochę oryginalności zwłaszcza kontrastem wybierając jakiś krzykliwy kolor, a więc zdecydowanie moim kolorem nadchodzącej wiosny będzie fuksja. Dlatego już w mojej szafie wisi fuksjowy kardigan i czeka na cieplejsze dni. Oczywiście w najbliższym sezonie nie może zabraknąć bieli, która jest zawsze idealnym dodatkiem do każdej stylizacji, jeśli boimy się stylizacji typu TOTAL LOOK w jaskrawych kolorach, bo jednak nie oszukujmy się, ale wcale nie jest łatwo nosić tak odważne i jaskrawe kolory, przełammy je właśnie bielą, która zawsze pasuje, a uzyskamy wtedy idealny i bezpieczny look. Poniżej na zdjęciach moje najnowsze jeansy z wiosennej kolekcji MANGO oraz kolczyki, które już czekają na wiosnę. Od kilku sezonów uwielbiam kolorowe kwiaty na dżinsie, dlatego nie mogłam oprzeć się zakupie dżinsów z najnowszej kolekcji MANGO, które mają przepiękne naszyte kwiaty w najmodniejszych kolorach, od razu robi się cieplej jak je widzę. Jako dodatek wybrałam kolorowe kolczyki w kształcie kwiatów, które skojarzyły mi się z kolekcją MIU MIU oraz z najnowszą kolekcją dodatków i akcesoriów PRADA, w której królują kwiaty w soczystych kolorach. Takie kolory i dodatki to zdecydowanie mój styl. Także pomału zapominamy o pastelach i grzecznych kolorach i stawiamy na coś ostrego. Ciekawa jestem na jakie kolory Wy postawicie tej wiosny? Nie boicie się ostrzejszych kolorów w swojej szafie, czy wolicie jednak stonowane i pastelowe odcienie? Piszcie w komentarzach.

JEANSY - MANGO Kolczyki - MANGO A poniżej kolory, które promują najsłynniejsze Domy Mody na nadchodzący sezon Spring-Summer 2017
Andrew GN, Ackermann, agnès b., Aigner, Balenciaga, Blumarine
agnès b., Balmain, Aalto, MSGM, Ackermann, Elisabetta Franchi, Acne, Max Mara, Barbara Bui, Gucci
Diesel, Boss, Scognamiglio, Aganovich, Dolce & Gabbana, Alberta Ferretti, Max Mara, Genny, A Détacher, La Garçonne, Aalto, Adam Selman, Akira, Adriana Degreas, Alexander Wang, Mario Dice
Ackermann, Acne, Barbara Bui, Etro, Balenciaga, Adriana Degreas, Aigner, Arbesser, Pucci
Jil Sander, Pucci, Ackermann, Acne, Adriana Degreas, Balenciaga, Ravizza, Ports, Gucci, Bottega Veneta, Bianca Spender

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe