What do I need on the Beach #Niezbędnik na plażę

23:03

Do upragnionych i długo oczekiwanych wakacji zostało już tylko kilka dni, a więc czas zacząć pakować walizki. Szczerze mówiąc uwielbiam pakować się na swoje wyjazdy, jedyny minus, że zawsze to robię na ostatnią chwilę i potem się gonię i zastanawiam czy pamiętałam o wszystkim. Podstawa w mojej walizce to aparat fotograficzny, dodatkowy obiektyw i reszta sprzętu z nim związana do tego kamera no i smartphone, który służy za dodatkowy aparat oraz laptop, na który systematycznie wrzucam fotki, aby zwolnić miejsce na aparacie, muszę w końcu kupić dodatkową kartę bo nigdy mi nie starcza miejsca. Wakacyjne pakowanie ułatwia fakt iż lecąc lub jadąc w ciepłe kraje mogę pominąć pakowanie jakichkolwiek swetrów czy kurtek lub płaszczy co ułatwia znacząco sprawę i oszczędza miejsca w walizce. Lecz nie o tym chciałam pisać w dzisiejszym poście. Ten wpis będzie dotyczył mojego niezbędnika plażowego, ponieważ tym razem zamierzam większość czasu spędzić na plażowaniu i odpoczynku, którego już bardzo potrzebuję.

Co jest dla mnie niezbędne podczas upalnych wakacji? Podstawa to pielęgnacja, a szczególnie podczas kąpieli słonecznych. W tym sezonie postawiłam na kremy do opalania firmy VICHY, jeszcze ich nie miałam, a więc będę dopiero testowała VICHY Capital Ideal Soleil SPF 30 mleczko do ciała oraz VICHY Capital Ideal Soleil SPF 30 krem do twarzy, które już kilka sezonów temu polecała mi moja Kasia. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą. Ktoś z Was ma doświadczenie z tymi produktami? Kolejnym produktem jest woda termalna firmy AVENE, której używam już od kilku lat, jeden z moich ulubionych produktów. Na zdjęciu powyżej moja mega idealna torba plażowa w ulubione w tym sezonie ananasy, tak ogarnęła mnie mania ananasowa, wręcz uwielbiam!
Ogólnie nie jestem miłośniczką opalania, leżenia na plaży i nic nie robienia, szybko się nudzę i potrzebuję zajęcia. Na plaży lubię poczytać ulubioną książkę czy też przewodnik aby móc zaplanować kolejny dzień wakacji, a więc przewodnik po Chorwacji będzie mi niezbędny podczas tych wakacji. Do poczytania nie może mi oczywiście zabraknąć mojej biblii, czyli VOUGE Magazine, w numerze lipcowym dodatkiem była kolorowanka, którą napewno zabiorę ze sobą, aby umilić sobie chwile na plaży lub siedząc wieczorem na tarasie i słuchając szumu fal. Wreszcie będę miała czas przeczytać ostatnią lekturę, którą dostałam w prezencie od Kasi tj. Sekrety Urody Koreanek, która powinna być idealna w tym sezonie.
Oczywiście podstawą plażowania jest idealne bikini. O moim najnowszym zakupie pisałam w poprzednim poście, a tutaj na zdjęciach mój ulubiony jednoczęściowy kostium z zeszłego roku, który kupiłam specjalnie do Dubaju. Podczas upałów niezbędne jest dla mnie również nakrycie głowy. Kapelusze uwielbiam, ten na zdjęciach jest z zeszłego roku, kupiłam go we Włoszech i uwielbiam go ponieważ pasuje do prawie każdej stylizacji. Kapelusz zawsze nadaje oryginalności naszemu stroju. Polecam bardzo. Oprócz kapelusza nie umiem sobie wyobrazić lata bez okularów słonecznych. W tym roku dorwałam Ray Ban w fajnej promocji, szkoda, że takie promocje tylko we włoszech.
Do tej pory niezastąpione na plaże były dla mnie Mellisski, w tym roku postawiłam na japonki firmy havaianas, wygodne obuwie podczas spacerów po chorwackich plażach to podstawa, zwłaszcza że uwielbiam długie spacery, bo jak już wspominałam, nie jestem zwolenniczką leżenia na plaży godzinami. Na koniec nie ruszam się na plażę bez arbuza, tak właśnie bez arbuza! Uwielbiam i mogłabym latem jeść kilogramami, idealna opcja na upalne dni. To by było chyba na tyle jeśli chodzi o mój niezbędnik na plażę. A czego nie może zabraknąć u Was podczas plażowania? Krem do opalania oraz krem do twarzy - VICHY Capital IDEAL SOLEIL SPF 30 Woda Termalna - AVENE Bikini - CALZEDONIA Kapelusz - Kupiony we Włoszech, niemarkowy Okulary - RAY BAN Torba plażowa - MANGO

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe