Wakacje coraz bliżej #Perfect Bikini

20:36

Długo oczekiwany urlop zbliża się wielkimi krokami, pomału odliczam dni, a co za tym idzie... czas przygotować niezbędne rzeczy na wyjazd. Garderoba w zasadzie już skompletowana, czas jeszcze zaopatrzyć się w kilka ważnych dodatków typu filtry do opalania i innego typu niezbędniki w podróży. Co do garderoby w tym roku poraz kolejny króluje u mnie biel, uwielbiam ten kolor, szczególnie latem, a w tym sezonie uwielbiam go w połączeniu z delikatnym błękitem, ale to już wiecie z poprzednich wpisów. Tego lata postawiłam również na czerń, również jeden z kolorów, który pokochałam i uważam, że należy przełamać stereotyp iż nie powinno nosić się czerni latem, a już szczególnie nie podczas upałów. Ten elegancki kolor jest zawsze modny i pasuje na każdą okazję, a latem potrafi prezentować się jeszcze piękniej. Jego odcień na delikatnych tkaninach i muśniętej słońcem skórze dodaje klasy i uroku. Moim dylematem w tym roku był wybór odpowiedniego bikini, niby tyle rodzajów kostiumów, ale nic nie mogłam dla siebie znaleźć. Kto czyta mojego bloga lub obserwuje mnie na Instagramie wie, że jestem fanką strojów firmy CALZEDONIA i co roku zawsze znajdę u nich coś odpowiedniego dla siebie. Tak było i tym razem, lecz teraz dobrałam sobie kostium według swojego gustu i nie wybrałam gotowego kompletu tylko sama sobie go dopasowałam wybierając inną górę od kostiumu z dołem z innego kompletu. Uważam, że pasuje całkiem nieźle. Postawiłam oczywiście na czerń, zobaczcie sami i piszcie co sądzicie?!

A jakie są Wasze ulubione stroje i marki? Wolicie dwu czy jednoczęściowe? Wy już po wakacjach czy jeszcze przed? Pozdrawiam!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe