New Bag from ZARA

00:09

Kto od dawna mnie obserwuje, czy na Instagramie czy tutaj na blogu zapewne zauważył, że jestem dzieckiem ZARY. Tak, uwielbiam tą sieciówkę, pomimo, że nie zawsze ceny ich ubrań czy też akcesoriów są adekwatne do ich jakości, ale aż taką maniaczką, która kupuje co popadnie to nie jestem! Zwracam dużą uwagę na jakość kupowanych rzeczy i ubrań. Zarę uwielbiam za ich styl, są zawsze na czasie ich ubrania są zawsze zgodne z nadchodzącymi trendami, nie podążam ślepo za modą, ale kocham modę i interesują mnie najnowsze trendy i to co będzie modne w sezonie, od czasu do czasu lubię też kupić coś co nie jest standardowe lub baisicowe oraz pobawić się trochę modą. Ostatni mój zakup to właśnie ta torebka, którą widzicie poniżej na zdjęciu. Może to zabrzmi kiczowato, ale nie ważne, torebka ta skojarzyła mi się trochę ze słynną torebką od CHANEL. Na oryginalną nie będzie mnie tak prędko stać, więc dlaczego miałabym nie kupić tej podobnej właśnie z ZARY? Ma idealna wielkość, będzie idealna na zwiedzanie lub spacery po mieście, pomieści wszystko co najważniejsze. Od dawna szukam idealnej torebki na ramie, która nie będzie za duża, ale pomieści portfel, okulary i błyszczyk. Z firmowych wciąż nie do końca jestem zdecydowana, która bym chciała, a że ZARA nie dobiega stylem od tych nawet najbardziej znanych projektantów, dlatego stwierdziłam, że bynajmniej na ten sezon będzie idealna. A co Wy o niej myślicie? Hot czy Not?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe