Rome in Black & White!

17:26

Kochani chcę Wam przedstawić jeszcze jeden wpis z cyklu Rzymskie Wakacje lecz tym razem z trochę innej czarno - białej perspektywy. To był mój drugi pobyt w Wiecznym Mieście i po raz kolejny to miejsce totalnie mnie zauroczyło, nie mogłam oderwać się od aparatu fotograficznego by nie uchwycić tych wszystkich cudownych chwil w tych pełnych historii miejscach. Kto raz pojedzie do Rzymu zrozumie dlaczego to miejsce zwane jest Wiecznym Miastem, w pewnych miejscach czas tam zatrzymał się w miejscu i możemy wciąż poczuć się jak w starożytności, to niesamowite, że przez te wszystkie lata wciąż czuć ducha tego miejsca. Będąc tam, aż chcemy cofnąć się w czasie, dlatego chciałam uchwycić to miejsce również w jego wyjątkowym starym klimacie fotografując go w czerni i bieli. Mam nadzieję, że udało mi się ukazać Rzym z trochę innego punktu widzenia. A co Wy sądzicie? Każda opinia będzie dla mnie cenną wskazówką!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe