Hello July!

22:46

Nareszcie nadszedł mój ulubiony miesiąc w roku - Lipiec! Pełnia lata, długie, słoneczne dni, ciepłe wieczory no i wyczekiwany przez cały rok urlop. Uwielbiam również moje miasto w tym okresie, festiwale, koncerty i różnego rodzaju imprezy na świeżym powietrzu oraz kino pod gołym niebem, pikniki w parku, grill nad jeziorem, weekendy na szlaku górskim itp. mogłabym tak wymieniać bez końca. Pomału przygotowuję się do wyjazdu i tygodniowego wypoczynku w tym roku znowu nie będzie nudno. Garderoba już skompletowana, szukam jeszcze tylko odpowiedniego bikini i liczę na Waszą pomoc, może doradzicie gdzie można dostać ciekawe stroje i jakie marki polecacie? Jestem wielką fanką Calzedonii, ale w tym roku póki co nowa kolekcja mnie nie oczarowała. Jak już wiecie z wcześniejszych wpisów w tym roku oczarowały mnie bluzki hiszpanki dlatego nie zawahałam się ani trochę przy zakupie sukienki maxi z falbanami, którą wypatrzyłam w Zarze.

Kolejnym moim hitem został t-shirt na cienkich ramiączkach, który sprawdza się nie tylko podczas upałów do szortów, ale jest również idealną alternatywą na wieczorne wyjście na drina, świetnie prezentuje się z dopasowanymi rurkami i elegancką marynarką, mam już wiele pomysłów na stylizację z nim w roli głównej.
W mojej garderobie nigdy nie może zabraknąć balerin, uwielbiam szpilki, ale niestety one nie lubią za bardzo mnie, ponieważ nie chcą wytrzymać u mnie długo na stopach, dlatego jestem zwolenniczką płaskiego obuwia, co nie znaczy, że mam tylko w swojej szafie trampki i sneakersy, ale baleriny to moja ulubiona opcja na zmianę obuwia gdy już moje stopy odmawiają posłuszeństwa szpilkom. Z kosmetycznych nowości na początek tego miesiąca dorwałam na promocji maseczkę na noc firmy The Body Shop, którą zamierzałam już jakiś czas temu testować. Używam jej dopiero kilka dni więc za wiele nie mogę na jej temat napisać. Ma właściwości regenerująco - nawilżające oraz odbudowujące, zalecana jest dla osób po 30-stce. Za jakiś czas napiszę tutaj więcej na jej temat.
A Wy już przygotowani na lato? Wakacje zaplanowane? Czy wolicie jednak po za sezonem odpoczywać? Pozdrawiam Was serdecznie i przesyłam dużo słońca, w końcu mamy lato i powinno być słonecznie i upalnie!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe