Favorite Autumn Look. ZARA & Ryłko.

12:02

Czas na wpis z mojej ulubionej dziedziny jaką jest moda.
W tym wpisie przedstawiam Wam propozycję na idealną jesienną stylizację, która sprawdzi się podczas różnego rodzaju sytuacji oraz okazji.
Zestaw prosty lecz bardzo kobiecy i elegancki.

1. Czarny golf
Ponadczasowy, czarny, dopasowany golf powinien znaleźć się w szafie każdej z Nas gdyż ten element kobiecej garderoby nigdy nie wyjdzie z mody i zapewni nam zawsze dobry wygląd. Możemy go nosić na wiele sposobów i dopasowywać do różnych stylizacji.
Dobrany do jeansów stworzy sportowy i wygodny, idealny na codzień look, łącząc go z marynarką i botkami na obcasie stowrzymy  idealny kobiecy i elegancki zestaw, wybierając do niego spódnicę lub spódniczkę mamy świetny i seksowny zestaw idealny na wieczorne wyjście i nie tylko.
Nie zapomnijmy tylko, że gdy już zdecydujemy się na spódnicę, aby dobrać do niej kryjące najlepiej czarne rajstopy!
Osobiście jest to mój ulubiony element garderoby w tym sezonie. Zawsze lubiłam golfy lecz na jakiś czas wyeliminowałam je ze swojej szafy na rzecz luźnych swetrów, ale na szczęście w tym sezonie oczy mi się otworzyły i znowu doceniłam ich ewenement.

2. Spódniczka z eko skóry ZARA
Skóra już od kilku sezonów króluje w modzie. Ramoneski, spodnie, spódnice, sukienki jest widoczna wszędzie, a dobrze dobrany zestaw z jej elementem dodaje naszej stylizacji pazura.
Osobiście długo szukałam idealnej spódniczki gdyż mam niski wzrost i ciężko mi było znaleźć odpowiedni fason o odpowiedniej do mojego wzrostu długości. W tym sezonie w końcu się udało i znalazłam taką w mojej ulubionej sieciówce. Jest dostępna w różnych kolorach, a więc każda z Nas może znaleźć swoje ulubione połączenie.
Spódniczka ta jest z eko skóry i jest bardzo wygodna, dobrze się układa oraz świetnie wygląda w połączeniu z czarnym, dopasowanym golfem, kryjącymi rajstopami i czarnymi szpilkami. To zdecydowanie moje ulubione połączenie, ale noszę ją również z wysokimi do kolan kozakami, napewno nieziemsko będzie prezentować się z kozakami za kolano, ale wciąż jeszcze nie znalazłam takich, które by mi odpowiadały.
Spódniczkę taką możemy nosić również z koszulami czy tez luźnym i bardzo modnymi w tym sezonie swetrami w odcieniach szarości.

3. Ponadczasowe czarne szpilki RYŁKO
Kolejnym elementem naszej garderoby powinny być czarne szpilki, które uratują nas z każdej opresji gdy nie będziemy wiedziały co ubrać.
Czarne, klasyczne szpilki są ponadczasowe i ZAWSZE dobrze wyglądają i pasują do każdej stylizacji, czy to sukienka, spodnica czy też cygaretki, jeansy lub inne spodnie dodają nam kobiecości i seksapilu oraz sprawiają, że nasz strój jest elegancki, a my czujemy się w nich jak królowe świata ;)
Mam duży problem z butami, ponieważ mam mały rozmiar - 35 i ciężko mi znaleźć wygodne i dobrze dopasowane do mojej stopy szpilki, ale poraz kolejny nasza polska marka jaką jest RYŁKO nie zawiodła mnie. Jest to druga para szpilek tego producenta  jaką kupiłam i muszę przyznać, jako że na codzień chodzę w płaskich butach to marka ta jak dla mnie ma naprawdę wygodne modele.

Co sądzicie o takim połączeniu?
Chętnie poznam Wasze propozycje stylizacji na ten sezon!
Czekam na komentarze oraz opinie :)
Pozdrawiam :*

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Szpile super, spódniczka również. Mogłaby być z prawdziwej skóry, ale taka też jest fajna.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe