ARTDECO i najnowsza kolekcja Arctic Beauty Winter 2015-2016

09:45

Niekończące arktyczne zimno, błyszczące  lodowce, opalizujące zorze, kryształki lodu oraz delikatne płatki śniegu czyli całe piękno Arktyki, to jest to czym firma ARTDECO inspirowała się podczas tworzenia najnowszej zimowej Glamour Collection 2015 "Arctic Beauty '.

Poznaliście już najnowszą kampanię ARTDECO? Jeśli nie to chcę Wam przedstawić kilka produktów, które chcę przetestować w nadchodzącym sezonie.
Jak już pisałam w innym wpisie, jesień - zima to czas na zmiany również w naszej kosmetyczce, ja właśnie uzupełniam moją zimową kolekcję a oto kilka kolejnych nowości:

1. ARCTIC BEAUTY DUST

To śliczna mgiełka do ciała i twarzy, błyszcząca się na skórze jak rozkruszone kryształki lodu rzeczywiście dająca efekt arktycznej zimy. Już sobie wyobrażam jak pięknie będzie się prezentować do świątecznej stylizacji podczas Wigilli ;)

2. ARCTIC BEAUTY BLUSH

Ten trzy kolorowy róż zapewni skórze zimowo - arktyczną świeżość. Wygląda bardzo naturalnie i delikatnie a efekt widoczny jest przez cały dzień.
I muszę tutaj wspomnieć o jego design'ie, który jak dla mnie jest idealny na zimę, a wytłoczone płatki śniegu kojarzą mi się z piękną białą zimą, taką jak pamiętam z dzeciństwa, a dowiedziałam się później, że projektowała je moja znajoma, brawo dla niej!

3. Lakier do paznokci VERNIS À ONGLES nr.740

Lakier ten nie jest akurat z kolelcji Arctic Beauty, ale zachwycił mnie jego kolor, który idealnie pasuje na jesienne dni.
Lakiery do paznokci ARTDECO należą do moich ulubionych produktów tej marki, co sezon wypuszczają serię pieknych kolorów no i przede wszystkim są bardzo trwałe, ich konsystencja zapewna głębokie i mocne krycie płytki paznokcia, co w przypadku tego odcienia sprawia, że wystarczy nałożyć jedną warstwę lakieru, aby kolor prezentował się efektownie.

Choć pogoda Nas ostatnio rozpieszcza to zima zbliża się do Nas coraz większymi krokami, a czy będzie w tym roku biała i arktyczna? To się okażę.

A Waszym zdaniem czego nie powinno zimą zabraknąć w kosmetyczkach?
Czekam na Wasze komentarze i opinię!

Miłego weekendu Kochani!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe