Haul kosmetyczny

12:26



    Zakupy czyli to co kobiety lubią najbardziej. Moja Ola uwielbia zakupy ubraniowe, ja jednak stawiam na pielęgnację. Choć nie powiem - zakupy ubraniowe też sprawiają mi dużo radości i nie udaje mi się opuścić centrum handlowego bez jakiegoś zakupy. Ale chyba wy, Kobiety to rozumiecie:)

    A więc przechodząc do setna:
    Jak już pisałam kiedyś uwielbiam tusze Dior, obecnie używałam tuszu z Clinique High Impact Maskara - była to próbka, którą dostałam przy zakupach kosmetyków na stronie Clinique. Moja opinia - tusz jak tusz, na pełnowymiarowe opakowanie na pewno się nie skusze. 


Tusz się skończył, poszłam do Sephory i postawiłam wypróbować najnowszy tusz Dior Addict IT-LASH. Recenzja pojawi się za jakiś czas, na razie jest OK.



    Tołpa dermo body, mum - wygładzający balsam antycellulitowy. Jest to moje już trzecie opakowanie i na pewno nie ostatnie.


    Alantandermoline, lekki krem - kolejne opakowanie. Używam zarówno na dzień pod makijaż jak i na noc. Obecnie wybieram łagodne kosmetyki i z dobrym składem. Ten krem sprawdza się idealnie.


    Vichy 48'H anti-perspirant treatment - nie wiem już, które to jest opakowanie. Używałam go w liceum, później przestałam i od ponad 2 lat niezmiennie gości w mojej łazience. 


    Maseczka LUSH OATIFIX - zobaczymy co to za cudo i na pewno dam wam znać. Niestety LUSH nie jest dostępny w Polsce.



    CND VINYLUX - skończył mi się mój ulubieniec Essie Good to go, dlatego postanowiłam zakupić coś nowego. Zobaczymy jak się sprawdzi, na razie lakier trzyma mi się 3 dni bez odprysków. Jedyny minus to dostepność. Ja swój zamówiłam na stronie kosmetykizameryki.pl.


    Pomadra ochronna REGENERUM - regeneracyjne serum do ust. Każdy kto mnie zna to kojarzy mnie z pilnikiem do paznokci oraz pomadką ochronną. Pomadki, balsamy do ust mam zawsze przy sobie -  w każdej torebce, na szafce nocnej przy łóżku, w kurtce, w spodniach itd. Ta pomadka z REGENERUM to moje 4 opakowanie, na dzień dzisiejszy znalazłam swój ideał pomadkowy. 


    I to tyle, niedługo pojawi się recenzja podkładu, który obecnie jest już na wykończeniu oraz jego następca, którego obecnie szukam. 

    Chętnie przeczytam jakie są wasze ulubione podkłady oraz jakie ostatnio zakupy poczyniłyście. 

    Polecam wam zajrzeć do apteki internetowej GEMINI www.aptekagemini.pl ceny bardzo niskie, szybka przesyłka. Przy większym zamówieniu, można sporo zaoszczędzić. 

Pozdrawiam!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe