In the big City... Warsaw!

22:23

Kolejny etap wakacyjnych podróży to następne z miast, które kilka razy w roku muszę odwiedzić. Jedni ją kochają drudzy nienawidzą. Ja zdecydowanie zaliczam się do tej pierwszej grupy ;)
Warszawa miasto, które za każdym razem gdy je odwiedzam daje mi wiele radości i pozytywnej energii może dlatego, że związana jestem z nim od dzieciństwa i mam do niego ogromny sentyment! Żałuję tylko, że tym razem nie udało mi się go odwiedzić z Kasią no ale napewno będzie jeszcze ku temu nie jedna okazja ;)
Uwielbiam Warszawę za jej różnorodność,  za połączenie nowoczesności z historią. Mogłabym całymi dniami spacerować ulicami tego miasta i odwiedzać swoje ulubione miejsca, tym razem nie udało mi się zrobić za wiele zdjęć,  ale dzielę się z Wami paroma fotkami, które udało mi się pstryknąć podczas jednego z niewielu (niestety) słonecznych dni ;)
Enjoy!

You Might Also Like

1 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe