Złota Jesień czyli kilka pomysłów na jesienną stylizację!

12:55

Za oknem już zdecydowanie Złota Jesień,  ostatnie dni były słoneczne, ale nie zabrakło również jesiennych opadów oraz chłodnych poranków. W związku z oficjalnym nadejściem mojej niezbyt ulubionej pory roku chciałam Wam przedstawić kilka kolaży na jesienną stylizację. Są to luźne i niezobowiązujące propozycje idealne na codzień,  do pracy, na spacer czy też wypad z przyjaciółką. Wybrałam kilka rzeczy tj. niezastąpione i zawsze modne jeansy, które pasują zawsze i wszędzie, jedne zwykłe, które pewnie każda z Was znajdzie w swojej szafie drugie z rozdarciami (moje ulubione) oraz modne w tym sezonie czarne z przetarciami łączyć je możemy z luźnym, ciepłym,  wełnianym i bardzo modnym w tym sezonie swetrem lub ze zwykłym t-shirtem i bawełnianą narzutką, w tym sezonie wybrałam w kolorze czerwonym aby ożywić stylówkę w pochmurne dni do tego zawsze modny i niezastąpiony trencz, który doda lekkiej elegancji naszej stylizacji a na koniec modne czarne botki, które w tym sezonie znajdziemy w każdym sklepie lub kalosze na deszczowe dni, do których przekonałam się dopiero niedawno i od razu przypadły mi do gustu, świetnie się noszą a do tego wyglądają jak oficerki. Wszystkie te rzeczy naprzemiennie możemy ze sobą łączyć uzyskując kilka różnych stylizacji.
A Wy jakie macie pomysły aby ożywić stylizacje w te jesienne dni? Jestem ciekawa waszych pomysłów!
Enjoy!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Mam podobne sztyblety ;)

    www.navylight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W zeszłym sezonie ciężko było jakiekolwiek przyzwoite dostać, a teraz jest ich zatrzęsienie ;)
    Pozdrawiam i niech się dobrze noszą!

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe